• snufflan75

Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012

Ett litet hjärta pickade på skärmen, det va klart vi höll andan o letade efter ett till men :) en blir bra det med!

• snufflan75

Tack alla söta, känns underbart! Lycka till Blomman1 inte långt kvar.

• snufflan75

Love is everything: Tack :) Tar 5000 E fragmin fram till vecka 12. En sjuksköterska sa bara att fragmin ges till dem som haft flera missfall...verkar ju fungera bra iaf. Vad har du fått höra?

• snufflan75

FruLindell: Jag o sambon kikade på bugaboo på vår resa i USA o konstaterade att den va flera tusen kr billigare, attans...att titta skadar ju inte :)

• snufflan75

Håller tummarna sommarlängtan :)

• snufflan75

Mådde illa förra veckan, v 7 men inte denna...kan illamående komma och gå eller har man det varje dag om man har det? Klart man blir nojig när symtomen ändrar sig...*hua* men det här ska ju gå bra.

• snufflan75

Grattis sommarlängtan! Dubbelgrattis blomman :) tycker enäggstvillingar är så häftigt!

• snufflan75

Vart på inskrivning på MVC i veckan :) Trevlig helg!

• snufflan75

Kookaburra, superfin ultraljudsbild. Blomman: härligt med tvillingar! Såg vår bebis sprattla på extra UL idag v 10+ 4 ....helt otroligt. Mått bra men har problem med " lock för öronen" sedan 2 månader. Börjat berätta för fler vänner att vi väntar smått, för jag har en liten mage redan :) Kramar

• snufflan75

Köpt gravid shorts, skitsnygga :) o väntar på KUB på måndag :) sen ska resten av släkten o jobbet få veta att jag är gravid. Vissa vänner o chefer vet att vi gjort ivf o resten kommer också få veta det men man behöver inte låta alla gotta sig i detaljer...det är ändå privat. Blomman1 du ligger några dagar före mig :)

• snufflan75

Havika o Kokaburra...beiga shorts från HM med avtagbart knytband under midjan. FruLindell...barnvagn härligt :) märker att man själv spanar när man är ute på stan :) o upptäcker att det är dyrt när man googlar det.

• snufflan75

Gjort KUB idag o fick låg sannorlikhet för downs :) yeyyyhh...skönt nu kan vi koppla av lite. Nervös för att kläcka nyheten för svärmor idag. Kraam

• snufflan75

Bor i Sthlm men fick BF framflyttad 2 dagar...

• snufflan75

Poesis: Jättekul att få berätta glada nyheter :) Gjorde ultraljud på hjärtat idag ( ja helkroppsinventering) o hade turen att få en jätterar dr, han pratade hela tiden om va fantastiskt det va när man är gravid. Mitt hjärta pumpar ut dubbelt så mycket blod varje hjärtslag :) jämfört med en vanlig persons. Frisk dvs. Jäkla vad blod bebben drar o ändå är jag bara i vecka 15. Fick tips om att motionera mer för blidtrycket va lite lågt. Kramen!

• snufflan75

Hej! Vart in här för jättelängesen. Grattis till bebben Love is everything och Kokaburra, vilken sötis. Är i v 34 o väntar en pojke :) BF 3 december...det närmar sej.

Svar på tråden Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012