Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012
Ett litet hjärta pickade på skärmen, det va klart vi höll andan o letade efter ett till men :) en blir bra det med!
Ett litet hjärta pickade på skärmen, det va klart vi höll andan o letade efter ett till men :) en blir bra det med!
Tack alla söta, känns underbart! Lycka till Blomman1 inte långt kvar.
Love is everything: Tack :) Tar 5000 E fragmin fram till vecka 12. En sjuksköterska sa bara att fragmin ges till dem som haft flera missfall...verkar ju fungera bra iaf. Vad har du fått höra?
FruLindell: Jag o sambon kikade på bugaboo på vår resa i USA o konstaterade att den va flera tusen kr billigare, attans...att titta skadar ju inte :)
Håller tummarna sommarlängtan :)
Mådde illa förra veckan, v 7 men inte denna...kan illamående komma och gå eller har man det varje dag om man har det? Klart man blir nojig när symtomen ändrar sig...*hua* men det här ska ju gå bra.
Grattis sommarlängtan! Dubbelgrattis blomman :) tycker enäggstvillingar är så häftigt!
Vart på inskrivning på MVC i veckan :) Trevlig helg!
Kookaburra, superfin ultraljudsbild. Blomman: härligt med tvillingar! Såg vår bebis sprattla på extra UL idag v 10+ 4 ....helt otroligt. Mått bra men har problem med " lock för öronen" sedan 2 månader. Börjat berätta för fler vänner att vi väntar smått, för jag har en liten mage redan :) Kramar
Köpt gravid shorts, skitsnygga :) o väntar på KUB på måndag :) sen ska resten av släkten o jobbet få veta att jag är gravid. Vissa vänner o chefer vet att vi gjort ivf o resten kommer också få veta det men man behöver inte låta alla gotta sig i detaljer...det är ändå privat. Blomman1 du ligger några dagar före mig :)
Havika o Kokaburra...beiga shorts från HM med avtagbart knytband under midjan. FruLindell...barnvagn härligt :) märker att man själv spanar när man är ute på stan :) o upptäcker att det är dyrt när man googlar det.
Gjort KUB idag o fick låg sannorlikhet för downs :) yeyyyhh...skönt nu kan vi koppla av lite. Nervös för att kläcka nyheten för svärmor idag. Kraam
Bor i Sthlm men fick BF framflyttad 2 dagar...
Poesis: Jättekul att få berätta glada nyheter :) Gjorde ultraljud på hjärtat idag ( ja helkroppsinventering) o hade turen att få en jätterar dr, han pratade hela tiden om va fantastiskt det va när man är gravid. Mitt hjärta pumpar ut dubbelt så mycket blod varje hjärtslag :) jämfört med en vanlig persons. Frisk dvs. Jäkla vad blod bebben drar o ändå är jag bara i vecka 15. Fick tips om att motionera mer för blidtrycket va lite lågt. Kramen!
Hej! Vart in här för jättelängesen. Grattis till bebben Love is everything och Kokaburra, vilken sötis. Är i v 34 o väntar en pojke :) BF 3 december...det närmar sej.