• havika

Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012

Hur är det med er alla?

Igår kom illamående för mig som ett brev på posten höll i hela dagen o i förmiddags va det tillbaka o håller i än. Fyy, vill onte äta nåt...
    Har inte mått minsta lilla illa med de andra två.
    Annars är jag bara trött, inga andra symtom..

• havika

Välkommen skorpan80!!
    Jag har invigt mina gamla mammamjukisar som jag går runt i här hemma.. skönt skönt.
    Har beställt massa mammaliknsnde kläder från la redoute.. linnen och klänningar.. fanns mycke i den stilen..
    sånna stickningar i svankområdet hade jag mycke förra gången.. men inget den här gången.
    Känns skönt att hungern är borta.. förra gången gick jag upp 28 kg.... vägrar gå upp så mycke igen, fast det mesta berodde på min svåra foglossning. Hoppas det blir lindrigt den här gången.

• havika

Fru lindell: när man hör om dig så ska man inte klaga känner jag... fyy va jobbigt!! stackars dig.
    mitt illamående har avtagit, skönt. är bara trött så trött.
    Va bra ylviz stt du får ett till vul..
    Tycker också att tiden går aldeles för sakta.

• havika

lite tarvligt att inte kunna erbjuda ett vul när du ändå blev gravid under pågående behandling..

superskönt att höra att det inte va nån risk för missbildningar sv synarelan.

En vecka kvar till vul nu !!! nedräkning på hög nivå här :)

• havika

Hos oss i Örebro län erbjuds alla att göra kub. Vi ska göra det, vi gjorde det med sonen och det kändes bra.
    Jag är i v9 nu och imorn är det dax för vul..
    Spännande o nervöst!!
    Hur är det med er alla annars??

• havika

välkommen snufflan75!! När har du bf?

Jag har nyss varit på vul :) underbart att få se den lilla krabaten o hjärtat som slog :)
    rätt stl hade den med :) :) :)

• havika

Välkommen Jmelb!! Hoppas det gått bra idag. Kul att vi blir fler!
    Vi kanske skulle ha en lista... jag kan börja

• havika

Vilken härlig beskrivning jmelb :)
    Vad skönt ylviz... härligt att kunna njuta ordentligt av graviditeten nu :)

Ang medeciner så tar jag ingenting.. Hade Lutinus fram till TD, sen skulle kroppens eget progesteron kommit igång.

• havika

självklart Blomman1... Välkommen!! och Grattis!!
    Skriv gärna in dig i listan :)

Svar på tråden Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012