Inlägg från: Love is everything |Visa alla inlägg
  • Love is everything

Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012

Hej hej! Hoppar gärna in här om jag får? Känner mig inte hemma i de "vanliga" bf- trådarna... Känner igen en del av era namn sen lååångt tillbaka! Började med Pergotime för 5 år sen, gick vidare med lågdosstimulering Puregon, sen kombinerat med insemination. Resulterade i ett utomkveds... Startade med IVF och har gjort 1 ET, 2 FET (1 MF) och nu ett nytt ET som resulterade i att en tipptopp blastocyst fastnade rätt!! BF 15 oktober så igår gick jag in i vecka 14!!!!!

Mår ganska bra nu, lite molvärk och illamående kvar. Känner mycket hunger och humöret har verkligen ändrats sista veckorna(!) Har gått upp 2 kg ungefär men ser ut att ha gått upp 10 kg... Igår införskaffade jag supersköna stretchjeans och 2 toppar från MAMA på H

• Love is everything

Jag kan inte heller fatta det.... Särskilt inte sista veckorna då många symtom blivit lindrigare! Men imon hoppas jag att allt ser bra ut på vårt UL!!

Nån får gärna lägga till mig i listan, kan ej från mobilen!
    Oktober
    15. Love is everything, IVF 4, 1:a barnet

• Love is everything

UL idag blev ett VUL istället! Helt underbart.... Bäbisen var ca. 7,5 cm och hickade, svalde vatten, testandades, vinkade och mös!!! Vi är överlyckliga, detta känns så overkligt.... Nästa anhalt är RUL om 4 veckor!

• Love is everything

Jag har också haft ont där, men där sitter två stora fogar!! Inte konstigt att det känns ibland... Känner så efter mycket ansträngning på jobbet!

• Love is everything

Dorisa: Håller tummarna för att det "bara" är slemhinnorna! Men jag är som du, att blöda är INTE okej!!! När gjorde du ET/FET? Äggplockningsdagen är ju v.2+0.... Många kramar!

• Love is everything

Förlåt, såg inte sista sidan med era kommentarer....
    Skickar massa styrkekramar till dig Dorisa!!!!! Det enda positiva man får höra i detta är att man vet att man kan bli gravid, att det fungerar.... Hoppas du har bra med stöd runt omkring dig!!

• Love is everything

Men du fick starkare och starkare för en vecka sen? Om du jämför testerna? Kolla nytt imon och jämför.... Kram på dig!

Svar på tråden Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012