Gravid efter IVF med BF Okt/Nov/Dec 2012
Hej! Ny här, gravid eftere 4:e ivf/ icsi :) o glad att jag hittade den här tråden. Väntar såååå på VUL 20/4. Kram
Hej! Ny här, gravid eftere 4:e ivf/ icsi :) o glad att jag hittade den här tråden. Väntar såååå på VUL 20/4. Kram
Grattis till lyckad VUL Havika. BF 4 december :) Du då?
Oktober 29. FruLindell, IVF 3, 1:a barnet November 11. havika, ivf2, 3e barnet. December 4, snufflan75, 3: ivf, 1:a barnet
Använder ipad, blir inga radbrytningar tyvärr
Tack Ylviz och grattis till dej med :) Vad har ni tagit för mediciner fram till VUL tjejer? Tar progynon, frgmin och inte velat sluta med progesteron för det känns tryggt. Glad påsk!!!!
Och fin lista Ylviz!
Jmbelb: vilken härlig beskrivning :) Frida72: supergrattis, klart krabaten stannar nu! Skönt att komma bort lite över påsk så att tiden går fortare...
Grattis Blomman1 o välkommen! Harvika: Förstår att du drar dig för att berätta på jobbet men tror inte att det spelar roll om det är första eller tredje grav.ledigheten blir säkert samma bemötande. Jag kände att jag va tvungen att berätta för chefen om ivf behandling pga ev sjukdagar o men sen berättade hon för alla våra 5 mellanchefer :( inte så kul. Kram
Tillbaks efter en veckas semester. Dorisa är ledsen för er skull. Har UL på fredag, både kul o jobbigt.
Varit på VUL idag :))))