• Mini 82

Vi som är gravida efter upprepade missfall

Wickan11, förstår din oro, här har du tummar hållna iaf:) allt kommer gå bra.

Har någon mer börjat fundera på vagn? Är lite inne på en Brio Go, den verkar liten och smidig. Vi har ju världens minsta bil (toyota aygo) och chassit verkar få plats i bagaget sen får man väl ta liggdelen i baksätet?Tyvärr dyr, men jag letar begagnat. Vad har ni andra tänkt. Vet att det kanske är lite tidigt men om man ska köpa begagnat gäller det att vara ute i god tid.
    Hoppas ni mår bra allihop

• Mini 82

Naje, vilken hjälte du är ingen bedövning och två bebisar. Blir alldeles tårögd. Jättegrattis igen. Vilka fina namn hoppas att ni mår bra allihop. Trådens första bebisar!!

V 25 nu och jag blev helt plötsligt jättetjock. Vet inte vad som hände

• Mini 82

Den lilla M, fy vad jobbigt. Skönt ändå att allt var bra.

AnnicaP, har också tänkt skippa epidural (men ändå ha möjligheten om jag verkligen vill i stundens hetta) är nyfiken på Tens. Har du en eller ska du låna/hyra? Har hört att vissa sjukhus har men det kan ju vara bra att kolla upp i god tid

• Mini 82
    Barbaboo skrev 2012-05-04 15:00:52 följande:
    Lilla M, jösses vilken skräck!! Vilken oerhörd lättnad när ni fick se lillan :)

Naje, jag har precis börja förbereda i huvudet att jag ska föda inom 8 veckor!!

Har köpt boken "att föda utan rädsla" och den är helt suverän!!

Gått in i v 33 och är trött o tjock :)
    4 arbetsveckor kvar, sen semester :)

Tjingeling
    Shiiiit inte långt kvar alls Barbaboo:) skönt med semester innan. Har också "föda utan rädsla" har bara läst litegrann... känns så himla långt bort än. Verkar väldigt bra dock. Ska fördjupa mig i den i sommar.

Gick in i v 26 idag, ska till BM imorgon för att ta första sf-måttet. Spännande. Tycker jag har blivit väldigt stor bara sista tre veckorna. Har gått upp 8 kg hittils (absolut inget som stör mig:). Hoppas bara att allt är bra med pyret.
    Hoppas ni mår bra allihop!
  • Mini 82

Naje, Vilka fina pojkar det ser ut som de sover gott tillsammans. Verkligen ljuvliga.
    Måste kännas helt fantastiskt:)

AnnicaP, jag ska kolla hur det fungerar här i Göteborg med TENS. Vet ju inte ens om det är något för mig?

Har ni mycket sammandragningar? Jag har haft sen v17 ungefär och ibland är det riktigt jobbigt. "Fryser" liksom till och kan knappt röra mig ibland. Det gör inte ont men är obehagligt... Ska kolla med bm imorgon.

• Mini 82

Saftmedbulle, jobbigt för dig. Hoppas det inte är så illa.

Var också hos bm idag Sf mått på 24cm och precis mitt på kurvan känns bra. Järn, blodtryck, socker mm var också bra. Men jag ska tillbaka imorgon för att träffa läkaren för att kolla sammandragningarna. Är inte så orolig men de ville vara säkra så inte tappen är påverkad.

• Mini 82

Ingen påverkan på tappen, får väl bara stå ut med sammandragningarna. Det är ju ett litet pris att betala om man säger så

• Mini 82

Barbaboo, du drömmer inte:) nu börjar det närma sig på riktigt. Skönt med bara 14 arbetsdagar kvar. Det känns nog mer på riktigt nu efter alla inköp.

V27 idag och mindre än 100 dagar kvar... Vi köpte en vagn på blocket igår... En Bugaboo camelion. Känns helt overkligt att det med största sannolikhet ska ligga en bebis där i snart. Tror jag boar för fullt, målar om och har sytt och fixat en massa saker. Älskar det
    Hoppas alla mår bra!!!

• Mini 82

Vilken underbar mage Together tänk att du har två därinne. Så himla häftigt!!

Ego: v28 idag och nu är snart andra trimestern över, känns som tiden går ganska fort nu... särskillt om man jämför med de första veckorna.
    Hoppas alla mår bra

Svar på tråden Vi som är gravida efter upprepade missfall