Opcode skrev 2012-07-09 16:21:18 följande:
Ja om du resonerar så sysslar ju kvinnorna med bedrägeri. Jag kan dock med säkerhet säga att jag har helvete inte köpt något sex eftersom vi inte hade det en enda gång under dom 3,5 år vi var tillsammans.
Jag vet inte vad du tror om män överlag, jag vet det finns män som utnyttjar tjejer som är kära också bara för att dom vet dom får sex då. Jag hade en kompis som gjorde så (och tyvärr råkade tjejen vara en tjej jag var intresserad av) och jag har brutit kontakten med honom nu, jag hatar folk som utnyttjar för egen vinning.
Sen finns det absolut män som är villiga att betala för sex, precis som det finns tjejer som är villiga att sälja sex. Jag tycker inte det är konstigare än att dom tar betalt för toalettbesök på vissa ställen, folk behöver skita.
Män är av naturen programmerade att sprida sina gener, dom män som är monogama och trogna blir utnyttjade pga detta, tjejer använder sex som någon handelsvara.
Har du inte lärt dig att film är fiktion ännu? Hugh Grant är inget helgon, många skådespelare är knarkare osv bara för dom spelar en roll så betyder det inte att dom är så i verkliga livet.
Se där!! Ni var ihop i 3,5 år. Men prata inte om den "gobiten" när du träffar nya tjejer. Om det finns någon som duger i jämförelse. 3,5 år är en lång tid!!!!!!