Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-07 22:35:30 följande:
    Okej, jag erkänner, jag aktiverade mitt medlemskap igen. Så jävla uttråkad ju.
    Och tränat har jag redan gjort ju, är en sån som vill träna på morgonen :)

Och så loggar man in och hoppas det ska ha hänt något roligt, men icke, samma gamla folk fortfarande... suck
    Aarrghh... 

du har bytt bild.

HUR DUM PÅ EN SKALA VAR DEN DÄR KILLEN EGENTLIGEN ?!?

Det borde finnas en alldeles speciell plats i efterlivet för killar som inte gör vad de kan för att behålla kvinnor som dig och Noonebird. Vad är det för konstiga städer ni bor i, är det nått fel på folk där ?!?

... I'm to old for this  
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-07 22:57:44 följande:
    En fråga om HP, går det att se vad någon har för idealprofil?
    Nej.

Men du kan ju prova dig fram tills du matchar  
  • Angelven
    Ernst Hugo skrev 2013-01-07 23:06:19 följande:

Vill förtydliga att märker jag inte ganska direkt i inledande dialog att det finns potential för en relation så har åldern ingen "förmildrande effekt". Men är man ung och ändå har lite livserfarenhet så som en mamma har så blir det lätt en attraktiv kombo

Vi började prata om något helt annat, men fann varandra ganska omgående. O sen gick det fort. *L*
    Där sa du sanningen - det handlar inte om ålder, det handlar om erfarenheter och mognad.

Man vill ha ett vin med lite djupt och rymd, fyllighet, volym och inte bara druvjuice spetsad med vodka ... 
  • Angelven
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-07 23:35:59 följande:
    F-n va taskig du är!

Fast uppenbarligen så berör jag en sträng hos dig eftersom du tar dig tid att "klanka" ner på mig Kyss Det är ditt sätt att visa att du är lite nyfiken på mig Flört
    Lööv is in da air ...
  • Angelven
    NooneBird skrev 2013-01-07 23:15:36 följande:

Jag har också börjat tänka lite i de banorna att när jag är 65 och går i pension och ska börja njuta av livet så är min gubbe 80 år! Han har i princip levt klart när jag börjar. Jag förstår dina tankar om att inte gå där du är önskad, men va fan man är inte gubbe vid din ålder! Vid 46 kan man väl börja räknas som gubbe anser jag Mm tack så mycket, jag bor inte i Göteborg! Lååångt ifrån, ca 60+ mil norr
    Tack

Lika illa med avståndet tyvärr - hade det varit åt öster istället, typ Stockholm så Nåja - vad är väl en bal på slottet ... med prinsessan ... Och (Hur Gör Man) är ju anonym, det blir mest låtsasflörtande det här

Fast det är en massa skumma typer som besöker min familjelivprofil, inga namn från här i tråden  

Smygläsare och voyers .... 
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-07 23:45:40 följande:
    Jag är avslöjad, Angelven hittade mig på hp, och vet ni, han kallade mig drömtjejen ;D
    De ni!
    Och han har lätt hamnat på topp 10 av dom finaste mail jag fått på hp, tack igen för dom fina orden!!

Och kan tillägga oxå att jag tjuvtittade på din profil och där du bor är jag född och uppvuxen fram till 2001 ;)
    Jupp  
  • Angelven
    NooneBird skrev 2013-01-07 23:54:08 följande:

Jodå, strax norr om sthlm... jag finns också på hp nu är jag också nyfiken på dig! Haha
    ... då får du väl titta då ...
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-08 00:04:11 följande:
    Hahaha :D fast egentligen ser ni ju bild på mig nu och presentationen har ni redan läst en gång, så vad mer finns det att se? :D Eller jo, Angelven fick ju se mig i min snygga halloween klädsel förstås ;)
    Hehe

Sevärd!

Fast jag gillade nog bilden från i somras mest. Docksöt  
  • Angelven
    modesto skrev 2013-01-08 00:05:28 följande:
    Jag undrar om det är samma psykolog som jag hade en dejt med för kanske 3 år sen, han är finsk.
    han tittade på mig hela dejten och sa hur vacker jag var, det var allt i stort sätt som han sa. Jag hade stora förhoppningar för honom att han just skulle vara pratsam. Jag står inte ut med blyga tysta killar som man måste "tvinga" till samtal, mardröm.
    För en finne är det väl pratsamt i och för sig - jag var i Helsingfors och höll en kurs för ett par år sedan, de sade inte flasklock på en vecka, jag var tvungen att dubbelkolla att de förstod vad jag pratade om
  • Angelven

Ja Tusse, Junibilden - och det var nog bra att ta bort din profilbild igen.

Vilka avslöjanden ikväll - jag har fått se tre nya söta tjejer på HP.

Godnattkram till allihopa (ni grabbar kan få en ni med, en sån där grabbig där man inte riktigt låtsas om att det är en kram utan dunkar i ryggen för att visa att man är tuff)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!