Ärliga nätdejtingstråden!
Svårt att förklara hur jag menar, jag gissar att vi ser det på helt olika sätt
alltså, jag söker inte vänskap egentligen. Men ALLA mina förhållanden utom ett har börjat med att vi har varit vänner först, och för mig är det det naturliga sättet att starta något på. Det kan säkert ha en del med självförtroende att göra också - jag är inte särskilt snygg, så om jag blir ihop med någon är det för att jag lyckas visa min glimrande personlighet. :P
Jag har börjat dejta på jagodu.com, tycker den e rolig sajt som ger lite mer. Menar man behöver inte vara där för att enbart dejta, man finner även riktigt fina vänskaper...o de har roliga funktioner. Så rekommenderar Jagodu
Alltså jag är nybörjare på det här med nätdejting... provade en gång förra hösten och träffade en kille och bli kär. Han var en riktigt snygging och det slog gnistor mellan oss.. tog nyligen slut för det visade sig att han var ett pucko.
Tänkte testa en gång till även om jag tycker det är riktigt jobbigt att träffa människor man inte känner alls. Finns en kille som verkar ha ett djup som jag gillar men han är inte i närheten lika snygg som mitt ex. Hoppas ändå det ska finnas kemi när vi träffas.
Det jag tänkte fråga er är, första gången ni träffar en dejt kramar om den personen då eller tar ni i hand? vad är mest naturligt att göra?