Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Nån som vet hur bra pris man kan få på medlemskap på MP? Blir det billigare än 139kr/mån i ett kvartal och 99kr/mån i ett halvår om man väntar lite längre?

• Anonym (33-åring)
    Anonym (Tabula) skrev 2012-06-08 20:43:01 följande:
    Ja, jag håller med dig numera . Inte under 32 och några Bamsenallar är det inte tal om. Inga Mysgosingar eller LängtarEfterDig heller.

Tror de verkligen att man ska fastna för sånt?
  • Anonym (33-åring)

Nä, det känns dött på nätdejtingsajterna Rynkar på näsan

• Anonym (33-åring)
    Opcode skrev 2012-07-05 21:33:27 följande:
    Dött vet jag inte om det känns, men det känns som dom flesta är väldigt ytliga. Men det är väl så världen ser ut misstänker jag. Det orsakar iofs problem för oss som inte är så vackra på utsidan men har en del att ge på insidan.:)

Jag har i alla fall markant färre besök och meddelanden än jag brukar ha.
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Man) skrev 2012-07-06 00:29:05 följande:
    Kvinnor är inte kloka!

Skrev två långa och genomtänkta mail till två olika på en sida...ingen svarade, antar att det är pga att jag inte har kort.

Men vad fan! Hade en kvinna utan kort ansträngt sig så mycket för att skriva till mig, hade jag svarat. Möjligen att jag hade varit tydlig med att jag vill ha kort men visst fan hade jag svarat om kvinnan ansträngt sig mer än 98% på sajten.

Fan, lägger snart ner skiten!

Jag hade svarat! Fast troligen hade jag efter 2-3 meddelanden frågat varför du valt att inta ha bild.
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Man) skrev 2012-07-06 10:52:36 följande:
    Jag kräver givetvis inga svar, tycker bara att det är tråkigt att det inte uppskattas att man anstträngt sig lite.  Jag förklarar ofta varför jag inte har kort och erbjuder mig att skicka ett...men det är klart att det vore trevligt med ett minimum av ansträngning tillbaka. Verkar det jag skriver intressant kan man alltid svara och passa på att be om kort.
    Att jag skriver lite längre innebär inte att jag går i giftastankar, bara att jag försöker visa att jag är kapabel att lägga mer energi på den som känns intressant.
    En del tjejer kan få mängder med brev, som man blir det lite som en jobbansökan, man måste sticka ut lite.

Tja, allt bra?
    Du är snygg och låter rolig.
    Ska vi ta en öl till helgen?

Jag har ingen aning men får för mig att det går tretton på dussinet såna mail.

Inser att jag kommer att bli tvungen att lägga upp ett kort förr eller senare...om jag nu vill hitta någon.

Haha, gud vad bitter jag låter...har nog en svacka
    Om det ändå bara var tretton på dussinet hade jag varit glad  Och vad jag avskyr frågan "allt bra?"!
  • Anonym (33-åring)

Nu har jag fått frågan "Varför är du singel?" från två stycken på två dagar (som nästan första fråga). Är det någon här som förstår varför man ställer den frågan? Vad väntar man sig för svar, "Min partner tyckte inte att jag dög", "jag var otrogen och det gillades visst inte" eller...?

• Anonym (33-åring)
    Opcode skrev 2012-07-10 18:07:01 följande:
    En sak som fascinerar mig är att nästan alla kvinnors passion verkar vara att resa, vad är det dom vill egentligen, ha resesällskap? xD 

Resa och bo på gymmet verkar halva Sverige göra. Högt på listan ligger väl även fotografering och åka motorcykel...
  • Anonym (33-åring)
    Opcode skrev 2012-07-10 19:22:25 följande:
    Dom syftar nog förmodligen på att du är väldigt attraktiv. (Jag vet inte det iofs, men det är den enda anledningen jag kan tänka mig.)

Men är det inte ett väldigt dumt sätt att framföra det på? Då hade ju möjligen "oj, konstigt att du är singel, men bra för mig" varit bättre. Nu känns det ju mer som att jag förväntas svara "ja, jag äe en looser som ingen vill ha" eller "Jag blev singel förra veckan, nu är jag redo att ge mig in i ett nytt seriöst förhållande". Inget av alternativen känns speciellt lockande att svara (och inget av dem är sant heller).
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (b) skrev 2012-07-10 20:46:03 följande:
    Pratar med en jättetrevlig rolig kille... det är bara det att vi har 60 mil emellan oss. Han ser dock inget problem m det, han är flyttbar. Plötsligt igår tog han bort alla hans bilder.  Små varningsklockor började ringa hos mig. Hans förklaring var att en tjej han tackat vänligt men bestämt nej till hade lyckats leta upp honom på facebook. Han tyckte inte om att man inte är mer anonym. Tror ni det är en ärlig förklaring? gillar verkligen honom annars.

Vad säger dina varningsklockor dig?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!