• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2012-10-27 15:25:53 följande:

Javisst var det! men det blev nog lite för hårt för några av våra kära nattsuddare,vissa har säkert inte kommit upp ur sängen än
    Men jag var uppe med tuppen, syrran skulle hämta ett bord som hon köpt på blocket...och ännu en av mina fantastiska egenskaper är att jag ställer upp för min familj i vått och torrt
  • Papito
    Xmag skrev 2012-10-27 10:26:05 följande:
    Nu sitter jag här på lördagsförmiddagen och läser alla inlägg. Vilken skön fredagsstämning det var i tråden? Flirtar, musik och god stämning!
    Ja, nästan lite familjärt...man fick nästan lust att samlas i någon stuga i skogen och bara grilla, ta en öl och softa ihop, kanske hade behövt skippa flirtandet för att det skulle funka irl men det hade det varit värt faktiskt.

• Papito
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-27 19:32:50 följande:
    Sorry. Ska vara tyst framöver.

Ät så mycket du orkar, möla i dig....ingen mening med att fler svälter
  • Papito
    FredrikAndersson skrev 2012-10-27 22:32:15 följande:
    Och för att jag är så förbannat uttråkad blev det en liten video ikväll, första låten är min egna komposition  

" rel="nofollow" target="_blank">

Det lät bra, ingen actionvideo direkt men musiken lät bra. Jag vet vilken din favoritlåt är iaf
  • Papito
    FredrikAndersson skrev 2012-10-27 22:32:15 följande:
    Och för att jag är så förbannat uttråkad blev det en liten video ikväll, första låten är min egna komposition  

" rel="nofollow" target="_blank">

Kolla Fish Tank på ettan, verkar bra.
  • Papito
    FredrikAndersson skrev 2012-10-27 23:06:13 följande:
    Funderar på att dra ner till staden och se om det är något att ha där. Faktiskt fördjävla sugen på en öl :-P
    Låter som en bra idé, akta dig för tanten...
  • Papito
    MrC skrev 2012-10-28 18:37:20 följande:
    Ja + man skriver ett fejkmejl så det ser ut som att den andra personen tog kontakt först och var intresserad.
    Smart! Skrattande
    Haha...har mycket kvar att lära märker jag!
  • Papito

Har varit lite mer aktiv på pannkakan nu, det jag kan konstatera  är att än så länge är det betydligt högre svarsfrekvens på pannkakan än den andra sajten...trots att att jag har en betydligt bättre presentationstext på den andra sidan. Känns som att det är lite samma folk på den andra sajten så både jag och damerna är väl trötta på att se samma saker hela tiden

Sen är det den gamla vanliga lagen om attraktionskraft, så fort det rasslade till på pannkakan började det hända saker på den andra sajten och plötsligt höll jag på att bli galen...att hålla igång flera flirter samtidigt är verkligen inte min grej
    Ett tag hade jag närmare tio som skrev och var intresserade..och med min fantastiska charm fick jag flera dejtförslag samtidigt...tackade nej till alla, haha,det snurrade på för snabbt och jag hade knappt kontroll.
    Nu har jag avslutat med de flesta och det hela är på en behaglig och hanterbar nivå. 

Men jag förstår att folk blir utbrända av att hålla på, med de flesta rinner det ut i sanden och då har man kanske investerat tid och energi i några dagar, kanske ganska intensivt ett tag...sen rinner det ut i sanden så börjar det om med nästa. Inte undra på att många blir lite blasé och det blir snabbkassemodellen.
    I början kändes det skitlätt men nu märker man hur mycket som ändå ska klaffa, om man nu vill ha en seriös relation.

Nåja, jag känner mig bara för... får återkomma när det blir dags för match!

• Papito
    modesto skrev 2012-10-29 11:38:53 följande:
    Papito,
    Jag känner igen känslan att vara utbränd, sjuk, utmattad av kontakter. Det är svårt att komma ihåg vem är vem och vad man har sagt till vem, det blir bara kaos. Jag har bara varit på HP högst en vecka, brukade välja de som var bäst och kan komma till mig och sen avvaktivera mig. Annars blir man så stressad, man orkar inte göra något annat och man kan inte ge rättvisa varje person man skriver med. Jag har testat med badoo, där orkar jag inte ens en dag. Jag fattar inte hur folk orkar chatta/skriva samtidigt med flera personer.
    Ja, alltså..jag är ju inte där, är inte utbränd eller så. Sen gillar jag att babbla och skriva så det funkar ju rent praktiskt men jag kan se att skulle man hålla på för länge, då skulle man nog tröttna rejält.

De rutinerade säger att man ska ha några mittemellan och sen ett par lite mer intressanta, inte fler.

Får se hur jag gör, är nog kvar lite till men sen kanske jag tar skåneturnéen till jul istället för till våren...  
  • Papito

Hm..börjar t.o.m. fundera på att lägga upp ett kort.

Är så korkad så jag skriver för mycket och för bra med flera innan vi visar kort...sen blir det för jobbigt när det visar sig att det inte är riktigt ens typ...har jag inte kort själv kan jag ju inte kräva det av andra. Får se till att maila kort tidigare i processen

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!