Ärliga nätdejtingstråden!
Javisst var det! men det blev nog lite för hårt för några av våra kära nattsuddare,vissa har säkert inte kommit upp ur sängen än
Har varit lite mer aktiv på pannkakan nu, det jag kan konstatera är att än så länge är det betydligt högre svarsfrekvens på pannkakan än den andra sajten...trots att att jag har en betydligt bättre presentationstext på den andra sidan. Känns som att det är lite samma folk på den andra sajten så både jag och damerna är väl trötta på att se samma saker hela tiden
Sen är det den gamla vanliga lagen om attraktionskraft, så fort det rasslade till på pannkakan började det hända saker på den andra sajten och plötsligt höll jag på att bli galen...att hålla igång flera flirter samtidigt är verkligen inte min grej
Ett tag hade jag närmare tio som skrev och var intresserade..och med min fantastiska charm fick jag flera dejtförslag samtidigt...tackade nej till alla, haha,det snurrade på för snabbt och jag hade knappt kontroll.
Nu har jag avslutat med de flesta och det hela är på en behaglig och hanterbar nivå.
Men jag förstår att folk blir utbrända av att hålla på, med de flesta rinner det ut i sanden och då har man kanske investerat tid och energi i några dagar, kanske ganska intensivt ett tag...sen rinner det ut i sanden så börjar det om med nästa. Inte undra på att många blir lite blasé och det blir snabbkassemodellen.
I början kändes det skitlätt men nu märker man hur mycket som ändå ska klaffa, om man nu vill ha en seriös relation.
Nåja, jag känner mig bara för... får återkomma när det blir dags för match!
Hm..börjar t.o.m. fundera på att lägga upp ett kort.
Är så korkad så jag skriver för mycket och för bra med flera innan vi visar kort...sen blir det för jobbigt när det visar sig att det inte är riktigt ens typ...har jag inte kort själv kan jag ju inte kräva det av andra. Får se till att maila kort tidigare i processen