Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodita1979 skrev 2013-02-15 16:02:58 följande:
    Dejt om 15 min! *spy-färdig*

En snabb-fika.

Rapport kommer senare.

Håller tummarna för att du får urroligt
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-15 18:10:41 följande:

Urroligt känns som fel ord va? ObestämdFlört
    Tack! Skrattande
    Jämrans eländig citatfunktion

Hur då fel ord (förstår inte) ? Ur-roligt ? 
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-15 19:01:56 följande:
    Själv dejtar jag bara akademiker/högutbildade. Alla andra går fet-bort
    *skämt* Men i varje skämt finns det alltid en liten gnutta sanning    

Kan inte lova att jag kommer sluta spamma tråden. Så ni får stå ut med mitt "tjöt" här ikväll. Blir soff-häng framför tv:n. Funderar starkt på att inhandla en godis-påse oxå men vete sjuttom om jag orkar :-/  
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Angelven

Men ÅHHH...

Varje gång det är en jättesöt tjej i snabbmatchningen ...

... så är hon från Göteborg  

• Angelven

...så...

Afro ? Nu har jag testat din teori om korta en-menings mail och "hej" (inget annat) på ett 20-tal... (Jag har inte brytt mig om att vara särskilt ytlig utan bara gått på "tilltalande utseende", dvs, någon jag skulle tycke det vore intressant att åtminstone ta en fika med.

Tystnaden är talande.

Alternativt ser jag ut som ett träsktroll - men de flesta har inte ens kikat efter att ha läst mail'et.

Jag tror helt enkelt att stockholmsbrudar lite till kvinns är väldigt väldigt kräsna och hellre är singlar än träffar en kille som inte är fullständigt helt perfekt att visa upp för kompisarna...

... och det är nog därför de är singlar  

• Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-15 19:57:47 följande:
    Åh Trevligt! Fest ikväll alltså?

Du, vill du att jag kollar din profiltext och ditt profil-foto på hp? Och kommer med synpunkter? Om du vill

Det är väl alltid välkommet
  • Angelven
    Papito skrev 2013-02-15 20:02:23 följande:
    En allmän tanke till bara.

Vi diskuterar ofta det här med att svara eller inte svara på mail och att messa eller ringa efter dejt.
    Det som slår mig...och förvånar mig väldigt mycket är att det verkar vara ganska många av er tjejer som inte tycker att ni behöver svara på mail eller ens att man behöver höra av sig och tacka nej efter en dejt. Att man inte svarar på ett brev kan jag ändå köpa men det känns konstigt att man efter en dejt inte ens hör av sig för att tacka nej.

Nåja, reflektionen är den att om man läser en hel del av inläggen här så är det många som är sura, nervösa, ledsna, besvikna, uppgivna och frustrerade över att killen inte hör av sig i tid, när han ska, tillräckligt ofta etc etc.

Men samtidigt tycker alltså flera att det är okej att inte höra av sig efter en dejt...hur tänker ni då?
    Ni märker ju själva vad jobbigt det är att inte få svar i tid eller tillräckligt ofta...är ni med?

Det är inget påhopp nu men lite kritiskt är det givetvis...och framförallt ärligt undrande
    Instämmer med föregående talare.

Ärligt talat tjejer, ni sitter på en pinne och väntar och längtar och hoppas på ett svar på nått SMS och övertolkar och fantiserar... Varför tror ni att vi inte bryr oss om ni svarar på ett mail, svarar på ett SMS om fortsatt date etc ?
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-15 20:51:18 följande:
    Ok, jag kommer vara brutalt ärlig nu. Så du vet Vill ju att du ska träffa någon, så trevlig, rolig och smart ( och rik!!! ) som du verkar här i tråden så ska du ha en tjej 
    Det är nog inte någon större fara med brutal ärlighet

Men tack Afro  
  • Angelven
    Afrodita1979 skrev 2013-02-15 21:17:22 följande:

Wuuhuuu!! Det Skål vi för! Glad
    Måste bara hämta något att skåla i - thé kanske
    Afrodita1979 skrev 2013-02-15 21:06:53 följande:
    Ok. Hoppas du inte kommer hata mig nu efter min genomgång av din pres. Skäms

{#emotions_dlg.flower}
    Ingen fara Hjärta
  • Angelven
    Papito skrev 2013-02-15 22:15:31 följande:
    Ska  du ha vinnande och bra tips ska du vända dig till damerna...och Dr. Papito Cool

Inboxa om det krisar Flört
    Tackar - men jag tror att Afro satt fingret på det största problemet, det går att lösa
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!