Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Ärliga nätdejtingstråden!

ulfsas skrev 2012-10-21 11:33:51 följande:
    Isno: inte att undra på med den armen
    Fast...den synns inte på bilden jag har där, då är det en bild på mitt ansikte.

Attans..måste ha ena regäla ansiktsmuskler... Drömmer  
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    modesto skrev 2012-10-21 13:44:29 följande:
    kan någon skicka något trotts att han är pausad och avstängd?

Vet inte varför det blev sådär, inget som syntes på själva sidan Obestämd
  • Isnogood
    ulfsas skrev 2012-10-21 14:23:26 följande:
    Antagligen har du muskler precis över alltFörvånad

Du skulle bara veeeeeta....

• Isnogood
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-22 08:15:49 följande:
    Det finns en muppig kille på HP, han har nån slags fetisch för att bli lyft över ryggen på tjejer! Depeche tror jag han heter. Jag var medlem där förut och då tog han kontakt med mig och sa att jag ser stark ut (you betcha! ) och undrade om jag kan lyfta honom, för han har ont i ryggen. Mhm. Men det blev inte så för han hade inte så mycket annat att prata om.
    Och nu under sommaren kontaktade han mig igen (jag hade ny profil) och frågade samma sak?! Och sa återigen att det handlade om ryggen. Jävla skitsnack. Så jag blev förbannad på honom och sa åt honom att gå till en kiropraktor istället!

Jag gillar din presentation förresten! Den visar på en kvinna som vet vad hon vill, som klarar allt men som inte vill behöva det. De män som blir rädda av din presentation ser jag som fel slags män. Har man inte mer självkänsla än att man blir avskräckt för att en kvinna kan hantera en röjsåg så är det ändå inget för dig (eller mig). 

Jag vill nu säga att jag INTE är singel längre. Han var hos mig i helgen och i lördags kväll sa han att han vill att jag träffar hans vänner, och igår var vi iväg och träffade några av mina. Sen sa jag att jag kan komma till honom på fredag, då såg han inte helt nöjd ut så jag frågade om han hade planer, och då sa han "nej jag hade tänkt att jag kunde komma till dig en sväng innan dess, fredag är så långt borta". Solig

Papito: Jag är nog sån som du gillar. En kille jag dejtade i somras kallade mig för rivjärn. För jag söker absolut inte konflikter, men jag drar mig inte EN SEKUND för att säga ifrån om det är något jag har svårt för. Jag är rak och ärlig och har temperament. Men jag är också insiktsfull och klok och mjuk.  
    Låter ju som samma snubbe det där...

Tack, jo, du har rätt, jag vill inte ha en man som inte kan hantera mig för den jag är, o d tycker jag att de håller sig undan, redan efter att ha läst, än att ödsla min energi på att hålla kontakt när man kan kontakta "rätt" personer från början

GRATTIS Skål Va härligt      
  • Isnogood
    ulfsas skrev 2012-10-21 20:01:46 följande:
    For you to know and for me to find out

Jupp Drömmer
  • Isnogood

Jösses....

Fick ett mail på netlog= Hej fina bilder

Jag svarar= Tack

Snubben igen= Varsågod. Gillar du mina me

Obestämd Jag har inte ens varit in på hans sida....   

• Isnogood
    Xmag skrev 2012-10-22 22:10:01 följande:

Han kanske bara ville att du skulle titta på hans bilder.fast det var lite fånigt svar. Varsågod liksom. Nu har jag kort dig en tjänst...

Jo, att han ville att jag skulle kolla på hans bilder förstod jag nästan

Men inte faan törs man göra det Tyst

Vet ju aldrig vad som kan dyka upp där ju... Obestämd    
  • Isnogood
    modesto skrev 2012-10-22 23:56:00 följande:
    du kommer inte att se något konstigt på HP, de kontrollerar alla bilder och texter noga
    Men nu var det på netlog, o DÄR kan man  (tydligen) ha vilka bilder som helst Spöke
  • Isnogood
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-23 07:59:05 följande:
    isnogood: Jag tror också att han ville att du skulle kolla på hans bilder. Men efter det där mailet skulle jag inte göra det iaf. Det fanns inget lockande med det, oavsett hur snygg han nu må vara. 

"Viskar" Han va inte snygg...(I alla fall ingen som föll mig i smaken, såg ju presentationsbiden)
  • Isnogood
    ulfsas skrev 2012-10-23 12:29:43 följande:
    Menar ni vanliga Netlog eller Twoo-nånting som också finns där?
    Vanliga netlog, karlarna där verkar ju tycka att det är ren köttarknad, o att allt är på rea... Obestämd
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!