Inlägg från: Anonym (Lom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lom)

Ärliga nätdejtingstråden!

Nu ger jag fan upp! THATS IT!
    GAAAAH. Kräks
    Min profil ryker i helgen, ska bara mejla några och önska dem lycka till i livet.

• Anonym (Lom)
    Anonym (men) skrev 2012-05-31 20:59:44 följande:
    Dejta mig då?:)
    Hade jag väl kunnat göra om du och jag inte varit anonyma och om du bott i Stockholmsområdet.
    Jag har ännu aldrig bangat en fika- eller glassdejt med någon!
  • Anonym (Lom)
    Anonym (men) skrev 2012-05-31 21:56:44 följande:
    Ah,men jag kan bli icke anonym sen..men då måste du våga maila ju:)
    Lätt! Jag är alltså en man, 40 år och bor i Stockholmsområdet.
    Om det passar in så...?
    Annars kan du mejla till mj511227@gmail.com så avslöjar jag inte din identitet och vice versa.
  • Anonym (Lom)
    Anonym (men) skrev 2012-05-31 23:44:09 följande:
    Men precis..där funkar det ju. Man tar bort brunögda,de med barn eller vad som helst.
    I verkliga livet blir det annat,har man blivit kär,blir det svårare:) 
    Man vill ju helst ha någon som har ett fräckt jobb också, typ en strippa tror jag skulle passa mig bra. Tomte
  • Anonym (Lom)

TGIF!
    Någon som har planerat en spännande helg?

• Anonym (Lom)

Ärligt eller inte, I'm gone! *poff*

• Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-26 11:57:15 följande:
    Jag vet inte om jag är singel längre. Solig
    Fan, men jag sparar ditt telenummer om det blir kris i framtiden.
    Lycka till!
    /Lomfågeln
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-28 08:16:07 följande:
    Du igen... om du visste hur mycket jag har funderat över vem du är?! Seriöst, jag har lagt ner timmar på att försöka komma på det!
    Jag har inte lämnat ut mitt telefonnummer åt höger och vänster nämligen, men jag har inte fått ihop det med vad du sa senast. Så jag är helt lost. Din identitet är fortfarande hemlig, Batman! Drömmer 
    Hehe. Jag träffade dig tillsammans med din son, det regnade. Han tycker mycket om att spela tv- och dataspel. Jag tyckte att du hade fina, röda läppar. Kyss När vi träffades så var jag inte singel och det visste du, det var alltså ingen dejt i den bemärkelsen. Men idag är jag singel. Min dåvarande fv vet vem du är och kände till mötet, så det var okay. Förmodligen skulle du inte känna igen mig idag, jag har förändrats väldigt mycket.
    Inga klockor ringer?
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-28 09:49:56 följande:
    Då vet jag tror jag, du hade din dotter med?
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-28 09:50:52 följande:
    Och det var ett möte i rent vänskapligt syfte vill jag tillägga. Prideparaden?

Sssshhh inte avslöja för mycket nu. Men grattis, du knäckte det till slut :)
    Smakade hamburgaren bra?
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-08 12:54:01 följande:
    Jag fick uppdatering från HP i veckan. Jag har inte varit inloggad på ungefär en månad men har ändå fått 7 mail, 1 flirt och 22 besök! Det är ju humor! 
    På ett sätt är jag sugen på att logga in bara för att se vem som mailar en person som inte varit inloggad på så länge, men samtidigt vill jag ju inte att det ska vara nån intressant!

Papito: Det kanske är en tjej som är van vid att inte få svar och inte orkar skriva en novell i förstamailet? Som flera av oss pratat om. Ge henne en chans, om du nu tänker börja dejta igen. Annars inte.
    Jag menar, är hon lika fåordig framöver får du väl lägga ner.

Jag och min dejt har haft ytterligare en härlig helg ihop! Han kom till mig i lördags och sen gick vi på museum och åt ute på kvällen. Promenerade långt och pratade och skrattade och hade det mysigt.
    Igår tog vi en lång frukost i soffan och såg en film samtidigt. Sen gick vi en långpromenad i närområdet och tog en fika på en uteservering. Hem igen en stund och sen avslutade vi helgen med att äta en lätt middag ute. Väldigt trivsamt. Glad 
    Svara mig på FB?
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-10 14:52:29 följande:
    Jag gjorde en liknande grej... eller... inte liknande.
    Jag hade en stalker på en sida så jag avregistrerade mig och skapade ett nytt konto och valde att vara utan profilbild och höll mina bilder privata.
    Då fick jag mail från killar som tidigare dissat mig, och då kunde jag ju bara förklara att jag inte var tillräckligt snygg innan och inte lär vara det heller.
    Några pratade jag med länge innan jag visade mina bilder och det var lite roligt.
    En gång fick jag ett härligt spam-brev där det stod att jag har så vackra ögon! Det är härligt när man inte har några bilder ute på sig alls!
    Men det var jobbigt för själen också. För jag kunde maila med nån kille och sen fick han se mina bilder och bara försvann. Inte ett ljud. Det är inte direkt chokladsås för självkänslan.  
    Rolig story, men vi som träffat dig vet ju hur snygg du egentligen är. DrömmerKyssHjärta
  • Anonym (Lom)
    Papito skrev 2012-10-10 15:51:17 följande:
    Lom, låt tjejen vara...nu när det äntligen rullar på fint för henne behöver du inte sätta griller i huvudet på henne
    Du får fejsa att du var en vecka sen, som det fina talesättet säger...hm, minns inte hur det går men du vet det där med att släppa henne fri och om det är äkta återkommer hon  
    Haha :) Okay.
  • Anonym (Lom)
    Anonym (men) skrev 2012-12-10 12:24:38 följande:
    Där är du! Hur går det? Du skulle ju dejta mig i slutet av maj, men det blev ju inget av det hotet.
    Jag var iofs inte singel då, tror inte jag sa det heller, men nu är jag det. *blinkblink*
  • Anonym (Lom)
    Anonym (men) skrev 2012-12-10 22:09:13 följande:

Hot? hehe {#emotions_dlg.djavulsk}

Det går ju bra för mig..har inget här att göra längreGlad Men kul att läsa och skriva ibland iaf!{#emotions_dlg.flower} 
    Ok, då förstår jag. Lycka till. Skål
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!