• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Zoom) skrev 2012-10-24 20:45:39 följande:
    Jag pluggar helt andra saker. Nämligen kvinnor.
    ...jag har redan tagit examen..
  • Papito
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-10-25 11:00:22 följande:

Vet inte om det var just mig du menade nu, och kanske inte ens du själv vet? Haha

Iaf, jag var den som började dejta via nätet i våras, början av sommaren. Hade tur och träffade i princip bara på vettiga tjejer, hade lyckade dejter med övernattningar efter trevliga kvällar med mat och vin. Träffade sen i slutet av augusti en tjej i min egen hemstad som det faktiskt har fortsatt med på ett väldigt trevligt sätt. Vi har i princip setts varje barnfri dag sedan första dejten och kan väl därmed beteckna mig som icke-singel sedan en tid tillbaka. Eftersom vi träffats så mycket och lärt känna varandra väl, trots det i tidsperspektiv kan tyckas vara en ganska kort bekantskap, så känner jag inga som helst problem med att förmodligen inom kort börja introducera "min nya kvinna" för mina barn. Och just det, att låta barnen träffa henne är för mig riktigt stort, trodde jag själv skulle dröja väldigt länge med något sådant. Men det känns inte alls konstigt och jag är inte alls orolig för det, så varför fördröja det hela bara för att?

Snokar i tråden ofta och underhålls av era diskussioner och äventyr! Har dock inte så mycket att själv skriva om då det mer eller mindre gått som på räls för egen del!

Hehe... inser att mitt anonyma nick inte är så aktuellt längre...
    Stort grattis!!!
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-25 12:15:34 följande:
    Jag är lite sugen på att gå på dejt, någon som anmäler sig frivilligtFlört kruxet är bara att nu när jag är sugen igen så finns inte riktigt tiden till det, jag har hur mycket som helst inplanerat ända tills mitten på januari känns det som. Men det är klart springer man på någon man verkligen känner för så får jag ju ta mig tiden helt enkeltGlad
    Kolla med Nirvana...eller vad han nu kan heta idag han har ju nån fling för mansslukerskor

Själv hade jag kunnat offra mig men efter att du nobbat mig 17 ggr har jag äntligen fattat piken..

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-25 12:37:26 följande:

Vi är ju alla olika och för mig är det mycket. Svårt att förklara hur jag menar...men kanske är det för att jag inte är någon van "dejtare". De killar jag varit tillsammans med (förutom en) har jag inte träffat på nätet och det har aldrig hunnit bli så många dejtar innan vi har varit tillsammans. Jag behöver paus och reflektion efter varje "möte" av människor som man gör på nätdejtingsidor. Får kanske tänka om eller så lär jag mig kanske efter ett tag annars lär det nog ta sin tid för mig
    Tycker nog att du kan ta det lugnt, varför stressa...
  • Papito

Antar att ingen saknat mina spammail..nu rev jag av fem (sex med detta i rad)...haha, ska låta tangentbordet kallna nu

• Papito
    FredrikAndersson skrev 2012-10-25 20:18:54 följande:
    Jag heter vad jag alltid gjort.
    Haha, bäst!!!
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-25 20:26:29 följande:
    Haha, ojoj vad han överdriver nu Skrattande
    Okej, du har rätt, det vara bara 15...

Du kan väl inte anklaga mig för att inte ha fläkt ut mig, har ingen självrespekt kvar, haha  
  • Papito
    FredrikAndersson skrev 2012-10-25 20:24:19 följande:
    Nja egentligen hade jag inte tänkt skriva mer publikt, men jag blev irriterad över att vissa personer som anklagade mig för att bråka började attackera en annan person nu när jag inte skrivit på några dagar. Och ioch med att jag gick in och sa vad jag tyckte så kan jag lika gärna skriva överallt. Mitt namn var redan känt bland de otäcka människorna på FL iallafall så...

Skitsamma, jag har beslutat för att vara aktiv nätdejtare i en månad nu iallafall. Så möjligen kommer lite uppdateringar från mig framöver.
    Förstår att det är svårt men för din egen skull, försök strunta i allt nu och häng här med oss och ha roligt. Ta ingen skit och ge ingen skit, du kan inte må bra av att ni håller på så här.

Bra att du nätdejtar igen...som jag sa för ett tag sedan är singelmorsan i slamsor sen James Dean visade sig vara just det..bara en kropp
    Du kanske får göra en insats...  
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-25 20:26:59 följande:

Jo jag har saknat dem! Glad det har varit något som inte riktigt stämtObestämd

Flört
    Gracias mi amor HjärtaKyss
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-25 20:34:15 följande:
    Fläkt ut dig? När då Förvånad 
    Jag måste ha tappat känslan helt för jag kan då inte minnas att jag nobbat dig mer än kanske en gång då.. Flört men då var jag ju halvupptagen.. 
    Du vet, alla Don Juan de Marcos har stora hjärtan, att bli nobbad en gång är för oss som att bli det 10....vår charm och förförelsekonst är också vår svaghet Flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!