Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2013-03-11 21:33:02 följande:
    Ja, egentligen är plus fem okej-läge för mig, absolut.
    Men jag tänker att det kanske jag får leva med i många år..så jag skulle vilja göra ett litet ryck och ha min gamla vanliga matchvikt i ett par år..men jag är inte så noga med det egentligen..mer en rolig grej.

Sen går jag inte på bmi, blir bara löjligt, har man mkt muskler slår den helt fel.

+5 från vad?
  • Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-03-11 22:33:45 följande:
    Överarmar, skinkor - same same

Jag hade nog också gjort det - det är ju humor ju

(Förresten, jösses vad ni skriver - jag hade 100! olästa efter kvällens träning!)

Hmm... 5 kilo ner vore inte fel...

Jag tror nog att jag vill att tjejen tränar - dvs är medveten och inte bara ökar i vikt - och att hon kan hänga med och vill saker - paddla/fjällvandra/långpromenad typ. Vi måste inte träna tillsammans även om det vore jätteroligt - men det beror nog mest på att jag tränar såpass mycket judo att det inte riktigt finns tid för annan "vanlig" träning.

... och ni vill inte se mig på ett aerobicspass - been there, done that - nybörjarpass och ändå så har jag noll koordination. 

Jag gick knappt 5kg ner förrförra sommarn/hösten, tro mig, det fanns inte ett rätt med det, såg förfärligt ut.
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Tabula) skrev 2013-03-11 22:31:20 följande:
    Klassiker på presentation:
    Jaha, vad skriver man här då? 
    Fråga så svarar jag
    Är en helt vanlig kille  
    Vem är jag? Jo...bla bla bla,,,,,
    Trevlig att du tittade in på min sida

Och vad är grejen med: "Jag är ny här så jag vet inte vad jag ska skriva"? Måste man skriva på ett speciellt sätt bara för att man är ny på en sida eller vadå? Trodde poängen var att man skulle sticka ut lite...

Annars är det fint med mig, lite bitter idag bara som ni märker ;)   

Jag är inte så bskriva om mig själv.

Nej, jag tror att majoriten inte vill ha en profil  som sticker ut, utan de vill vara "normala". Fråga mig inte varför, jag har inte lyckats lista ut det...
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-12 18:53:00 följande:
    jag är  på HP och jag är då inte konstig???? :)
    jag har träffat 4 olika män på dejter och ingen av dem har varit konstiga. Fast jag är rätt kräsen och petig också innan jag går med på en dejt:)

Jag ser mig inte heller som konstig. Inte heller nån av de jag träffat har varit särskilt konstiga. Däremot har jag pratat med ett antal (inga stora mängder) konstiga killar, men jag har pratat med hundratals.
  • Anonym (33-åring)
    Beya skrev 2013-03-12 19:53:27 följande:
    Nu har mitt ex sms:at mig igen! han hade varit i Skåne och kom att tänka på mig. Skrev senare att han har utbildning här ibland och undrade om jag ville prata lite nästa gång han kom ner. Men jag har förstått genom facebook att han har en tjej. Varför gör man så? vad ska han ha mig till. Jo jag förstår ju eventuellt vad han vill men han verkar ha det bra med den tjejen(som han inte har berättat för mig om) så varför killar gör man så? han vill kanske bara vara vän, men varför ska man vara vän med ett ex som dessutom bor 50 mil ifrån? blir lite ledsen för han visar verkligen att man inte kan lita på honom, och han kan lika gärna ha gjort så mot mig när vi var tillsammans. Blir bara på dåligt humör när han skriver trodde inte han skulle göra det fortfarande efter ett år.

Jag är god vän med mitt ex som bor drygt 50 mil härifrån. Vi har inte tät kontakt, men vi ses lite när det funkar och pratar ibland. Senast ringde han när jag hade inför-jul-middag med min familj, då var han på väg att passera min stad och frågade om han fick stanna på besök. Han var som alltid hjärligt välkommen. Det finns absolut inget sexuellt i det hela, vi tycker bara väldigt bra om varandra.
  • Anonym (33-åring)
    Beya skrev 2013-03-12 20:28:55 följande:
    Jo så kan det vara förstås.
    Jag har dock aldrig sagt att jag vill vara hans vän. Tycker det bara är så fult att han inte nämner sin flickvän.

Det håller jag med om, han borde berätta.
  • Anonym (33-åring)

Trist att ni tycks ha flyttat in mycket av diskussionerna till gruppen Rynkar på näsan

Förutom att jag varit på konferens några dagar, så var jag på en fikaträff tidigare i veckan. Inget för mig denna gången heller, det var trevligt att fika ihop och det skulle jag kunna göra igen, men inget pojkvänsmaterial för mig. Jag är allmänt less på dejting nu. Igen. 

• Anonym (33-åring)

Och så dog tråden. Jaja, hoppas att ni har lika trevligt i den slutna gruppen som vi hade här förut. Ha det bäst!

• Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-03-23 10:01:50 följande:
    Har faktiskt saknat dig, kan du inte joina oss?

Ni (du) behöver inte sakna mig, jag är här.
  • Anonym (33-åring)
    Anonym skrev 2013-03-23 10:27:27 följande:
    Hej
    Behöver er hjälp. har pratat med en kille nu ett tag o vi bor i samma stad. Han säger att han bor på ett ställe och när jag sökt på honom på hitta.se så står en helt annan adress och ställe. Hur ska man tolka det? Ljuger han? Eller skäms han kanske för stället han bor på egentligen för det ena stället där han står skriven är lite av ett ghetto-område medans det område han säger att han bor på är inte så ghetto men ligger i närheten av ghettostället.
    jag fick skumma vibbar av det  ia llafall. han verkar trevlig o allt när vi pratar så det vore konstigt om han helt plötsligt ljög om en sån grej ??
    va tyker ni?

Fråga honom.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!