Ärliga nätdejtingstråden!
Det roliga är att han är svensk och har ett otroligt ovanligt namn för en svensk, och hans smeknamn, en förkortning av hans namn är samma namn som min pappa har som är grek!!! Vad är oddsen….
Isnogood, jag tycker att den är bra, mjuk men inte mjäkig. Jämfört med din presentation här på FL tror jag att den lockar fler, den är mjukare och inte lika "kompromisslös".
Möjligen att den är lite lång och djup för en del men å andra sidan, då är de kanske inte rätt för dig.
(singelmorsa) Nu missade du din stora chans till en fantastisk Playdate...var på en lekplats nära dig....Göteborgs bästa...
Inte så mycket folk heller så flirt och samtal hade funkat
Har ni andra lika spännande lördagskväll som jag
Tabula och (b) ...någon mer i Skåne?
Vet ju inte riktigt var ni bor men om jag börjar längs västkusten. Tänker mig Helsingborg, Lund (någon student i nöd finns säkert), Malmö...sen är frågan om jag ska ta mig inåt landet eller fortsätta längs kusten till Trelleborg, Ystad, Åhus, Kristianstad, Karlshamn och Karlskrona.
Låter det som en bra rutt?
Hm, frågan är bara hur jag ska trolla fram så många dejter (får ju inte ens napp här i desperata tråden..men visst, skånskorna gör vad de kan trots avståndet, det är väl där hoppet finns)...men jag får väl lita på min fantastiska charm..