• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

NooneBird skrev 2012-10-20 01:01:24 följande:
    Fan, sitter och lyssnar på Ron Pope och känner mig alldeles betuttad…. Känns skitjobbigt och löjligt faktiskt då vi inte träffats än men fan. Det är något där mellan oss. Holy Crap!

Det roliga är att han är svensk och har ett otroligt ovanligt namn för en svensk, och hans smeknamn, en förkortning av hans namn är samma namn som min pappa har som är grek!!! Vad är oddsen…. 
    Kan bara betyda att ni är menade för varandra
  • Papito

Isnogood, jag tycker att den är bra, mjuk men inte mjäkig. Jämfört med din presentation här på FL tror jag att den lockar fler, den är mjukare och inte lika "kompromisslös".

Möjligen att den är lite lång och djup för en del men å andra sidan, då är de kanske inte rätt för dig.

• Papito
    MrC skrev 2012-10-20 10:48:02 följande:
    Jag inboxar mitt namn på HP och du ditt så kan vi komma med konstruktiv kritik?

Haha, alla sätt är bra utom de dåliga...

Nice work!
  • Papito

(singelmorsa) Nu missade du din stora chans till en fantastisk Playdate...var på en lekplats nära dig....Göteborgs bästa...

Inte så mycket folk heller så flirt och samtal hade funkat

Har ni andra lika spännande lördagskväll som jag

• Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2012-10-20 20:19:51 följande:
    När är det dags för din skåneturné egentligen? :D

Haha, är jag fortfarande välkommen får jag väl spåna på lämplig rutt

Trodde inte jag var cool nog för dig...du vill ju bara ha såna som var skolans snygging
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-20 22:00:08 följande:
    Ånej, missade jag en playdate? attans! 

Klurar bara över vilken lekplats du kan tänkas mena för jag har då inte någon av Göteborgs bästa i närheten av mig...  

Haha, jag har ju inte en susning om var du bor...ville uttrycka mig som reklamen..."...en lekplats nära dig.." eller "...finns på din lokala lekplats..."

Jag var givetvis i Slottsskogen på Pliktas lekplats

Ditt/dina barn missade ett par fantastiska lekkamrater och du en trevlig pratstund
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-20 22:20:52 följande:
    Menar du att du inte vet vart jag bor? Jag som trodde du hade gått och blivit synskSkrattande
    Det var år och dar sen vi var på plikta vi hänger hellre i actionparken viGlad
    Borde jag ha förstått att mansslukerskan började tidigt och har stoooora barn som hänger i actionparken

• Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-20 22:20:52 följande:
    Menar du att du inte vet vart jag bor? Jag som trodde du hade gått och blivit synskSkrattande
    Det var år och dar sen vi var på plikta vi hänger hellre i actionparken viGlad
    Shit, du är tuff...här biter ingenting

*..kollar kartboken och google maps...skåne är säkert roligare än actionparker..*

• Papito

Tabula och (b) ...någon mer i Skåne?

Vet ju inte riktigt var ni bor men om jag börjar längs västkusten. Tänker mig Helsingborg, Lund (någon student i nöd finns säkert), Malmö...sen är frågan om jag ska ta mig inåt landet eller fortsätta längs kusten till Trelleborg, Ystad, Åhus, Kristianstad, Karlshamn och Karlskrona.

Låter det som en bra rutt?

Hm, frågan är bara hur jag ska trolla fram så många dejter (får ju inte ens napp här i desperata tråden..men visst, skånskorna gör vad de kan trots avståndet, det är väl där hoppet finns)...men jag får väl lita på min fantastiska charm..

• Papito
    Xmag skrev 2012-10-20 22:55:31 följande:
    Känner att jag inte har så mycket att dölja; zMagz. Hälsa gärna på! Det är en usel profil och inte speciellt genomtänkt. Jag var mest nyfiken på hur siten ser ut och vilka som är där så jag slängde snabbt i hop en profil. På Badoo däremot är det fart. Skulle precis radera kontot och då blev jag erbjuden 3 dagas "super power" vilket jag godtog och just nu chattar jag med två stycken där... =) oj nu fick jag ännu en chattförförfrågan. Börjar bli stressigt. Måste prioritera FL också. Klart är att de gör en populär när man skall säga upp sitt konto så att man inte vill sluta.

Haha, Super Power...vad är det för något?

De lurade kvar dig, å andra sidan verkar du tjäna på det så det blev win-win.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!