Kreativt kaos skrev 2013-02-14 16:06:31 följande:
Förlåt att jag inte citerar nåt, sitter på mobilen :/
Tycker oxå det var fel att hoppa på Mia nu, hon satte väl sitt nick just för att inte bli ihopväxlad med den som hackade på afro?
Och jag gillar oxå kortare mail, men lite där får man läsa av presentationen. Tror man märker på en presentationstext om det är någon mer som modesto och då skriver man ett längre mail. Eller så ser man att det är en enklare tjej som mig och då skriver man nåt kort ;) alla är ju olika underbart nog så går inte att hitta ett knep som funkar på alla :)
Så tyvärr angelven, vi tjejer är krångliga varelser ;)
Dock en grej som skulle vara intressant att testa vore om du skrev ungefär "hej! Läst din presentation och även om jag inte tror du är någon för mig så ville jag bara skriva att du var väldigt söt. Ha det bra, kram" och se hur många som då plötsligt ska kämpa för att dom vill ha det dom inte kan få?
Blanda nu inte ihop detta med att vara elak för det ges ju en snäll kommentar!
Har själv råkat ut för liknande mail och jag som aldrig svarar annars har kommit på mig själv med att skicka tillbaka nåt snällt tillbaka och ibland har det blivit flera mail. Och som ni vet vill Tusse alltid ha det hon inte kan få ;)
Och själv gjort liknande till fåtal killar och fått tillbaka att vi visst skulle funka ;)
Hur hade ni andra tjejer reagerat på ett sånt mail? I mina ögon slappnar man av lite och det är skönt med någon som inte super-raggar och dom killarna sticker ut lite i mängden av alla mail.
Jag har skickat några sådana. Tycker man kan glädja folk, och om man spontat tycker att nån ser bra ut eller verkar väldigt snäll eller whatever, så kan man ju berätta det. Har fått positiv respons, men... eftersom jag sagt att jag eg inte är intresserad så har svaret varit av samma typ. Så jag tror inte att det är nån bra raggningsmetod.