Anonym (Träffades på mp) skrev 2012-07-10 19:45:35 följande:
Hallå där!
Allt bra med er?
Jag kanske inte får delta här i.o.m att jag funnit min stora kärlek, blivande man och pappan till mina framtida barn.
Allt detta fann jag i en person via MP.
Det var sjukt irriterande i början med alla "lätt" socialt inkompetenta män/killar/pojkar, antingen var de bara ute efter sex - fine, men förstå att inte alla är det och godta också en vänlig men bestämd nekning.
Eller de där utan humor, som inte förstår ironi eller inte har någon som helst självinsikt. Eller varför inte de där som inte kan ta en "inte intresserad" kommentar på rätt sätt??!!?
Haha!
Tillslut hittade jag karlsloken som sparkade undan benen och fick hela min värld i gungning.
Jag blev medlem i december 2011, vi började skriva till varann i början av januari, träffades 6:e januari och sen var vi fast! Offentligt par sedan 18:e januari, sambos sedan februari och snart börjar bröllop planeras.
Här går det undan, men träffar man så rätt så kan inga sociala regler stå i vägen ;)
Under de fyra första dagarna efter vi träffades satt vi uppe hela kvällarna och pratade, diskuterade, stötte och blötte, för att redan från början veta var den andre står i olika frågor, så vi kan väl säga att vi känner varann mer än vi känt våra ex som vi levt tillsammans med under många år.
Fantastisk kommunikation där inget är "fel" att prata om, vi kan vara oss själva till 100%.
Nu blev det en novell, men ville bara dela vår lycka!
Grattis!
Kul med en solkskenshistoria!
Låter som att det går lite fort men lycka till!