Inlägg från: Anonym (Lom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lom)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Lom) skrev 2012-05-18 10:24:44 följande:
    Hoppsan, nu fick jag en flirt (kram). Hon är skitsnygg, kanske liiite utanför min liga? Kan man säga så?
    Blir man inte lite skeptisk då?
    Skeptisk var fel ordval...misstänksam?
  • Anonym (Lom)
    Alexiandra skrev 2012-05-18 10:30:19 följande:
    Men för fan! Släpp alla ev tvångstankar om utanför din liga etc. Det bedömmer dessutom inte du utan hon! ;)
    Mmmm jag kanske har/är något som hon tycker är "utanför hennes liga"?
    Okay, jag släpper det. Sorry.
  • Anonym (Lom)
    Alexiandra skrev 2012-05-18 10:44:24 följande:
    Varför misstänksam? Alla snygga kvinnor är ytliga?

Just det där han/hon är för snygg för mig/är above my league är bara att släppa. Tar personen kontakt och du tycker personen är intressant så kör :)
    Ja, du har rätt. Det var ju hon som kontaktade mig också.
    Nu har vi mailat 7-8 ggr och nu föreslog hon att vi skulle ses.
    Men jag skulle ju träffa en klockan 15 på söder.
    Förresten fick jag mail av hon som ställde in igår, hon vill ses kl 13 på centralen.
    Jag kan väl inte träffa 3 st på en eftermiddag? Inte ens jag kan fika så mycket! haha
  • Anonym (Lom)
    Alexiandra skrev 2012-05-18 11:14:03 följande:
    Hon som ställde in, har hon ditt nummer? Om ja så skulle jag stryka henne då. Kan man inte ens ringa/smsa i det läget så är man inte så intresserad. I min värld.

Min regel är en dejt/dag. Annars hinner man inte smälta, är inte riktigt närvarande och man gör både sig själv och de en otjänst.

Sen skulle jag om jag var du fundera på varför du ens vill dejta på det viset, vilket behov försöker du fylla med det...
    Vi hade egentligen inget bokat igår, men hon ringde mig och jag missade samtalet för att jag var ute och joggade. Sen när jag 2 timmar senare fick tag på henne hade hon åkt iväg och tvätta bilen/vaxa den hos sin pappa som bor långt bort. Då sa vi att hon skulle höra av sig när hon närma sig stan så skulle jag möta upp. Men hon blev fast där ute för länge och det blev för sent. Vi sköt upp det.

Bra regel, så får det bli!

Det är inte jag som föreslagit någon att vi ska träffas, det är deras förslag.
    Behovet? Jag vill träffa någon för ett seriöst förhållande. Obv så tycker dessa 3 att jag kan vara något och jag har inte uteslutit någon.
    Om det nu skulle slumpa sig så att hon i eftermiddag känns så jävla rätt så ställer jag in de andra 2.
    C idag, K imorgon och E på söndag?
    M var det som dissade mig i förrgår.
    A träffade jag förra helgen och vi ska inte ses mera.
  • Anonym (Lom)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-05-20 18:58:37 följande:
    Kort feedback. Du är egentligen inte "min typ", så ta detta med en nypa salt, men jag tycker att du ger en helt annan bild av dig själv i denna presentation än vad du gör när du skriver i löptext här i tråden. Till din nackdel kan tilläggas, för jag tycker att din presentation är ganska tråkig och fullmatad med klyschor. Om du är så pass rolig som du påstår, låt det framgå i texten? De flesta tjejer jag känner blir sålda på en kille som har humor.

När killar skrivit vad de söker så finns det inte på kartan att jag skriver till dem om jag inte stämmer in till 100 % på deras beskrivning. Jag kan även ibland komma på mig själv med att tänka "Vem tror han att han är egentligen??"...Jag vill ha en kille som får mig att känna mig som nr 1, och vet jag att han egentligen föredrar något annat så lägger jag inte två fingrar i kors. Jag kan till och med lacka ur om killen skriver att han gillar smala tjejer, trots att jag är smal, för att jag vill inte ha en kille som får spel ifall jag lägger på mig ett par kilo under livets resa. Det känns så ytligt (även om jag själv tycker att jag är snygg så här och inte alls har planer på att lägga ut).

En bild på dig och din dotter är nog bra att ha med. Det kommer att avskräcka en del, men de är du ändå inte intresserad av. Bättre att spela med öppna kort så att du inte lägger tid och energi på någon som inte fixar att du är pappa.
    Nä, jag tar inte din feedback med en nypa salt.
    Det du skriver är sant.

Presentationstexten är lite tråkig, helt klart man kan klämma in "lite skoj" i den. Nu är den lite för korthuggen, stel och klyschig.

Är precis som du, gillar inte texter där man staplar upp krav eller önskemål. Så himla dåligt.
    Nä jag tänkte mer skriva vilket typ av förhållande jag önskar.

Men nu råkar det vara så att jag gick på de där dejterna/fikastunderna iaf. och det var väl fiasko blandat med succé.

C - var okay. Men inte hon jag sökte och vice versa. Lite för gammal tant över henne.
    K - nej nej nej. Helt fel. Hon var en "rockbrud". Kom i rosa tights och hon snusade! Inte min stil.
    M - nej. Hon var lite som K. Lite stroppig.
    A - nej, hon och jag var för olika. Helt fel. Outbildad soffpotatis.
    E - helt rätt! Vi hade en massa gemensamt. Hon var rolig och söt också. Här tror jag det kan bli något.
    I - Helt fel. Hon står för fan och röker när jag kommer! I profilen stod att hon inte röker. usch. Bort!
  • Anonym (Lom)
    Anonym (Man) skrev 2012-05-23 23:49:22 följande:
    Kom igen nu, ingen som dejtat lite och kan spajsa upp mitt tråkiga liv lite? Mest misslyckade dejten, vem har den?
    Rekordet för mig var 2009. Hon blev skitfull och jag fnissade kanske för mycket. Så råkade jag tappa en gaffel på golvet och jag la en hand över mitt vinglas och sa: -Oj, ingen mer alkohol här inte.

Hon blev skitarg och kastade nudlar på min skjorta. Sen reste hon sig och sprang där ifrån. Jag stod kvar och fick betala hela kalaset... och inte fick jag sätta på henne heller! Skrikandes
  • Anonym (Lom)

Ibland är det ganska lätt att hitta folk från HP. Behövs inte särskilt mycket information faktiskt.
    -Stad.
    -Årtal man är född.
    -Förnamn.
    -Stjärntecken.

Mer behöver jag inte...

• Anonym (Lom)

Nej, ärlighet fungerar inte.
    Snart ger jag upp nätdejtingen, eller jag ger nog upp. Två veckor till och sen får det vara.
    Allvarligt alltså... kom igen nu brudar!

• Anonym (Lom)
    Anonym (men) skrev 2012-05-30 21:42:39 följande:
    Det måste det väl göra? Om det inte är som min kompis som var på dejt. Killen säger "jag hatar verkligen piercingar,det är så fult" Och där sitter min kompis med flera. Alltså,så finkänslig.
    Jag träffar alltid de med alkoholproblem, ekonomiska problem eller psykiska problem.
    Är alla de normala tagna? Var finns godbitarna?

Nästan 2 miljoner människor i Stockholms län, hälften är kvinnor. Ponera att 100000 är i lagom ålder för mig, av dem är 50% inte singlar... fortfarande 50000 att välja mellan?
  • Anonym (Lom)
    Anonym (men) skrev 2012-05-30 21:57:44 följande:
    Just ja,det var det med Sthlmare..de får inte så ofta chansen hos mig..fast jag är uppvuxen där och inte bor så långt ifrån;)
    Jag är inte en äkta Stockholmare, jag bara bor här Solig Vi norrlänningar är mycket bättre! hehe
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!