Anonym (rainbow) skrev 2012-05-20 18:58:37 följande:
Kort feedback. Du är egentligen inte "min typ", så ta detta med en nypa salt, men jag tycker att du ger en helt annan bild av dig själv i denna presentation än vad du gör när du skriver i löptext här i tråden. Till din nackdel kan tilläggas, för jag tycker att din presentation är ganska tråkig och fullmatad med klyschor. Om du är så pass rolig som du påstår, låt det framgå i texten? De flesta tjejer jag känner blir sålda på en kille som har humor.
När killar skrivit vad de söker så finns det inte på kartan att jag skriver till dem om jag inte stämmer in till 100 % på deras beskrivning. Jag kan även ibland komma på mig själv med att tänka "Vem tror han att han är egentligen??"...Jag vill ha en kille som får mig att känna mig som nr 1, och vet jag att han egentligen föredrar något annat så lägger jag inte två fingrar i kors. Jag kan till och med lacka ur om killen skriver att han gillar smala tjejer, trots att jag är smal, för att jag vill inte ha en kille som får spel ifall jag lägger på mig ett par kilo under livets resa. Det känns så ytligt (även om jag själv tycker att jag är snygg så här och inte alls har planer på att lägga ut).
En bild på dig och din dotter är nog bra att ha med. Det kommer att avskräcka en del, men de är du ändå inte intresserad av. Bättre att spela med öppna kort så att du inte lägger tid och energi på någon som inte fixar att du är pappa.
Nä, jag tar inte din feedback med en nypa salt.
Det du skriver är sant.
Presentationstexten är lite tråkig, helt klart man kan klämma in "lite skoj" i den. Nu är den lite för korthuggen, stel och klyschig.
Är precis som du, gillar inte texter där man staplar upp krav eller önskemål. Så himla dåligt.
Nä jag tänkte mer skriva vilket typ av förhållande jag önskar.
Men nu råkar det vara så att jag gick på de där dejterna/fikastunderna iaf. och det var väl fiasko blandat med succé.
C - var okay. Men inte hon jag sökte och vice versa. Lite för gammal tant över henne.
K - nej nej nej. Helt fel. Hon var en "rockbrud". Kom i rosa tights och hon snusade! Inte min stil.
M - nej. Hon var lite som K. Lite stroppig.
A - nej, hon och jag var för olika. Helt fel. Outbildad soffpotatis.
E - helt rätt! Vi hade en massa gemensamt. Hon var rolig och söt också. Här tror jag det kan bli något.
I - Helt fel. Hon står för fan och röker när jag kommer! I profilen stod att hon inte röker. usch. Bort!