Ärliga nätdejtingstråden!
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Just nu lutar det faktiskt åt nr 2 för övrigt, men jag håller er uppdaterade
Hehe, jo det är väl intet för intet som man säger att man inte ska diskutera religion och politik
Ska väl inte påstå att det inte har betydelse, men det är ju svårt att veta vad specifikt som gör att han anser sig tillhöra motsatt sida på den politiska skalan. Har vi väldigt olika arbetsmoral eller totalt skild syn på hur man skulle vilja uppfostra framtida barn så lär det ju bli knivigt. Men jag förutsätter inte att de som röstar annorlunda än jag har en taskig människosyn heller...
Ok, nu fick jag efter många om och men svar från kille nr 3 och nu blev det faktiskt svårt. Kille nr 2 har äntligen börjat släppa lite på garden och verkar vara hur toppen som helst och det känns så ruttet av mig om jag inte ens skulle gå på en dejt med honom...men jag vill nog helst börja med nr 3, det är någonting med honom som gör att jag ju till och med ser bortom mitt "ålderskrav" och har överseende med att vi har olika politisk läggning. Åh vad svårt det här är! Vill verkligen inte vara en sådan som gör någon ledsen heller!
Är jag den enda här i tråden som inte har en KK? Undrar bara, har som inte riktigt reflekterat över att det var så pass vanligt och det får mig att tänka att mina dejter kanske har KK:s som jag inte ens vigt en tanke åt innan..?
Reviderar lite i min presentation efter en paus
Jag
J.Lindeberg, bokskog, Ballerinakex, Binz, Benz, Pagoda, Paul Bracq, inbakad fläta, springa, fika, balkongen, Skåne, Söders höjder, Dronningens By, Humlebaek, Berlin, böjträ, bollträ, Skeppshult, pakethållare, nära, roadtrip, Kassel, P1, P3, kransekage, sherry, Underberg, kaffebönor, Möllan, Beethoven, Patsy Cline, Telemann, Jonny Cash, Van Morrison och Olavi Viirta.
Du: .
Uppskattar du saker som beskriver det sällsamma i tillvaron? Gillar du att cykla i morgonsol? Kan du bli ohemult berörd av en hand på kinden? Uppskattar du att flabba käkarna ur led när tillfälle ges? Blir du glad av några smörrebröd och en bajer utomhus? Har du läst så här långt och svarat ja på mer än två frågor så skriv en rad omgående!