• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Noone) skrev 2012-10-06 22:51:45 följande:
    På mina bilder är jag faktiskt osminkad men självklart är håret fixat. :) Lite anständig vill man ju se ut. Å andra sidan blir jag bara 30 om ett par månader och har inte så mycket som jag känner att jag behöver dölja i ansiktet(rynkor mm) det är kanske anledningen till att dessa lite äldre damer brer på så tjockt med smink. I dunno...

I dunno?  Vad betyder det?
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-06 22:51:48 följande:
    Tur jag fortfarande är närmre 30 dåFlörtSkrattande

Eller menar du att du har såna bilder men kommer undan med din ungdom?
  • Papito
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-10-06 22:49:35 följande:
    är de som inte tjatar om att se ens bilder och därmed inte öppnar upp sina egna ehh hur ska jag uttrycka mig ehh inte så attraktiva på bild?

Inte nödvändigtvis, jag har ingen bild men är skitsnygg! haha

Nää, jag har ingen bild men det är inte för att jag tror att jag är ful. Har liksom vetat med mig att jag egentligen inte varit redo för dejting och därför inte lagt upp bild. Sen har jag varit på lite dejter ändå men det har varit när man pratat ett tag utan bild och sen mailat över en när det trots allt närmat sig dejt.

Har full förståelse för dem som vill se bild. Själv kan jag tänka mig att köra blinddate om kvinnan verkar tillräckligt intressant och skriver vettigt.
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-06 22:52:17 följande:
    Jaså Papito du har börjat ge dig in i det så smått  själv raderade jag mitt konto på MP idag...

Ja de som bara rabblar upp vad de inte vill ha förstår jag mig inte heller på. Helt fel taktik iaf men det är väldigt många killar som skriver så.. och ibland specifika detaljer vad de inte vill ha, så man förstår direkt att de pratar om sitt ex

Jaså det är så många putande läppar? här putas det inte med något iaf       

Du kan ju få puta lite live...
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-06 22:52:17 följande:
    Jaså Papito du har börjat ge dig in i det så smått  själv raderade jag mitt konto på MP idag...

Ja de som bara rabblar upp vad de inte vill ha förstår jag mig inte heller på. Helt fel taktik iaf men det är väldigt många killar som skriver så.. och ibland specifika detaljer vad de inte vill ha, så man förstår direkt att de pratar om sitt ex

Jaså det är så många putande läppar? här putas det inte med något iaf      

Nä, kollar runt lite men tar inte minsta kontakt. Är mest inne av ren tristess vissa kvällar
    Undrar vad jag håller på med varenda gång!

Nu sist var det en som skrev och hade säkert varit intressant i vanliga fall men jag var inte det minsta lockad av att skriva tillbaka
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-06 23:03:43 följande:
    Visst ja, du har ju paxat migKyssSkrattande

Jag???
    Du paxade mig och dissade mig i samma inlägg..haha.

Du har ju din James Dean, kk:n utan kontakt med sitt inre....
    Jag är inte lika snygg men kan å andra sidan prata om känslor

Nääääää, så du har putbild??? Hahaha, ta bort den!!!
  • Papito
    Anonym (Noone) skrev 2012-10-06 23:02:55 följande:

Sorry, det betyder I dont know….

Tänk på att jag inte är lika ung och spänstig som du, börjar bli gammal och hänger inte med ungdomarnas språk...
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-10-06 23:37:46 följande:
    Aldrig i livet att jag tar bort den bilden, du skulle fatta om du visste hur sällan jag blir bra på kort, putmun eller inteSkrattande
    Hur vet du att du inte är precis lika snygg eller snyggare än min James Dean? Att kunna prata om känslor är inte bara ett plus i kanten utan superviktigt. 

Gjorde jag det i samma inlägg tom? haha, jag är expert på att få killar att lägga benen på ryggen och springa så fort de bara kanFörvånad 

Nä, inte i samma inlägg...jag la på lite för att få det att låta bättre/värre
    Men det var ett par inlägg senare.

Nä, klart jag inte kan veta om jag bräcker James Dean men man får ha lite självinsikt...haha, James Dean är trots allt en ikon endast pga sitt utseende och sin tidiga död.
    Men det gör mig inget, jag tror på mig själv även om JD skulle vara lite snyggare, jag är säkert smartare, charmigare och kan som sagt känslobiten...

Du får lägga en svart rand över ögonen och inboxa bilden så ska jag ge dig en ärlig bedömning om du kan använda bilden i din ålder eller om du blir patetisk hahaha
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-06 23:28:32 följande:
    Ja det är jag bättre på haha

Då väntar jag på något gott då...
  • Papito
    Anonym (Noone) skrev 2012-10-06 23:41:51 följande:
    Jag har provat att köra utan bild men ingen varken skriver eller ens besöker min sida då. Skittrist men man förstår att dejting på nätet är ganska ytligt till en början.

Ja, det är få som tar kontakt men har man en bra presentation får man tänka att de som faktiskt skriver har lite mer att komma med.
    Nu är jag som sagt extrem inaktiv men när jag var lite mer aktiv kunde jag skriva lite längre och annorlunda till damerna och då blrv svarsfrekvensen ganska hög (för att vara utan bild) men visst blev det ett visst bortfall.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!