Inlägg från: xSpinell |Visa alla inlägg
  • xSpinell

Ärliga nätdejtingstråden!

modesto skrev 2013-08-10 23:16:11 följande:
    Den här är en gammal stor tråd, javisst finns de härGuld i mun Mycket kunskap begraven här
    Jag får väll ge mig ut i den snåriga tråden o gräva , får se om jag hittar några guldkorn Cool
  • xSpinell
    Anonym (Carpe diem FTW) skrev 2013-08-11 00:00:56 följande:
    Jag började gräva, när jag kom till sidan 10 började jag undra hur lång tråden är och kollade slutet och insåg att den är 1200 sidor.
    Ja , jag såg det när jag tittade över första bergstoppen , då såg jag horisonten och jag
     tror det fortsatte låååånnngt bortanför den Drömmer
  • xSpinell
    Anonym (Carpe diem FTW) skrev 2013-08-11 00:14:24 följande:
    Jag skulle ha börjat läsa tråden på semestern och inte efter semestern. Skrattande
    Du får väll läsa den på arbetstid i stället Kaffe
  • xSpinell
    Anonym (Carpe diem FTW) skrev 2013-08-11 00:24:51 följande:
    Nu när jag har lagt ner nätdejtandet så får jag ju den tid jag lade på dejtingsidorna över och kan läsa tråden, men eftersom jag har lagt ner är det ju egentligen onödigt att läsa tråden, men jag kanske ska läsa den ändå för att det är intressant.
    Ja läs den
    sedan kan du analysera den och komma igen som en expert
    förklara sedan för mig så vet jag hur jag ska göra

det blir ju mycket enklare för mig ...Oskyldig

• xSpinell
    modesto skrev 2013-08-11 00:26:57 följande:
    Jag hoppas att du inte ska läsa på din arbetstid
    Nej , då kör jag nog av vägen
    men jag har DVDspelare i min bruksbil , där kan man titta på film Flört
  • xSpinell
    Hotrod skrev 2013-08-16 20:21:26 följande:

Testat det här med nätdejting några veckor och kan bara säga att vad folk skriver och vad dom vill ha verkar vara två olika saker...
    Första gångerna skrev man långa "brev" med mycke info mm....fick inte ens svar..
    Provade då att skriva kortare med lite humor eller nått udda med i texten...jo då fick jag svar.
    Men när jag gav tillgång till dolda kort.... där jag är bar på överkroppen så fick jag direkt kontakt med flera....
    Sett flera som skriver att dom ej svarar killar med foton på sin bara överkropp....
    Hmmm      

Ja , du Hotrod hur ska man göra för att det ska bli bra
    är det inte de en så är det de andra .Oskyldig
  • xSpinell
    Hotrod skrev 2013-08-17 22:13:44 följande:
    Jo tror att det är lättare att hitta en bra tjej irl eller via forum som detta...

ja , det tror jag säkert ..
    det beror ju på lite vad man söker .
    jag personligen vill nog inte ha en o samma , trivs rätt bra med mitt singelliv .
    men ibland kan det vara roligt att skämma bort någon nån kväll utan en massa krav

dom finns där ute irl också men man kan ju vara lite på olika arenor o spela .Drömmer

• xSpinell
    nelly82 skrev 2013-08-22 16:12:59 följande:
    Jag e ingen som faller för killar med "modellutseende" på dejtingprofiler. Ser mer efter utstrålning och ögon. Man behöver liksom inte ha bilder där man råstirrar in i kameran med en vikingahjälm på skallen och en öl i var hand =)

Gillar när killarna har flera olika bilder, där intressen och klädstil framkommer (är inget stort fan av sandaler...).  

Sen är texten viktig såklart!! 
    Vad är det i texten som faller dig i smaken  , om jag får ställa den frågan Oskyldig

vad uppskattar du att en kille/man ska skriva i sin profil/presentation  , eller i
    sina första mejl  , tex ?
  • xSpinell
    nelly82 skrev 2013-08-22 18:02:34 följande:

Såklart, fråga på =) (bara kom ihåg att smaken e olika!)

Jag gillar ju när profiltexten skiljer sig från mängden (antar att jag inte är alltför ensam där). Om den e kort eller lång spalar mindre roll. En uppräkning av intressen och adjektiv kan vara helt perfekt så länge den har en personlig tvist. Skriver man lite längre får man gärna speca lite mer vad man menar, säger man att man tränar får man gärna förklara vad man tränar och kanske lite varför. Gillar man musik, ge exempel på band, gillar man att resa, ge exempel på typen resor; e det charter, äventyrsresor, camping eller cityweekends?

Försök få fram lite humor, lättar alltid upp =)
    Ja , att smaken är lite olika det har jag nog förstått
    och att humor alltid är uppskattat det har jag nog märkt , det gillar ni på flera arenor än nätdejting
    har visserligen inte kommit ut på nån dejtingsida än skriver mest här  , men vem fan har bråttom Drömmer

Nu ska jag i väg o träna , bra för ryggen men man måste ju se lite vältränad ut också Obestämd

• xSpinell

Ja , jag vet inte var dom får tag på alla bilder .
    det är inte mycket som stämmer iallafall .

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!