Inlägg från: nelly82 |Visa alla inlägg
  • nelly82

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-04-09 14:45:28 följande:
    Fast jag har sett såna profiler med typ:

"Det är bra om du kan laga mat för jag är usel på det. Alla mina kläder är nya eller rosa efter den senaste misslyckade tvätten. Du hittar mig antagligen kramandes skämskudden och chipspåsen i soffan när jag tittar på 'bonde söker fru' om jag inte rusar mellan barnens fotbollsträningar och kvartssamtal. Jag reste iväg en sväng till  den lokala stora lekparken för 2 år sedan, men annars blir det inte så mycket resor. Träning kan du fetglömma, jag får tillräckligt av att fnatta mellan barnens aktiviteter."

Tyvärr brukar de ju oftast då leta efter någon prins på en vit springare, helst rik, charmig, vältränad, socialt liv och beredda att sätta henne på piedestal... 

Har vi tjejer för höga krav???

• nelly82
    Papito skrev 2013-04-09 14:46:36 följande:
    Bienvenida Señorita, nätdejtingvärlden är betydligt tråkigare än den låter men ett bra komplement. Kör på du och sen kan du dela med dig av dina historier här

Nja, jag trivs ganske bra med den just nu =) Man kan lixom stänga av och på när man vill =)

Dessutom är nätdejtingseingelfester kul lärde jag mig efter i lördags, även om jag tvekade länge innan jag gick med på att gå dit!  
  • nelly82
    Papito skrev 2013-04-09 14:53:55 följande:
    Inget fel på höga krav, det tycker jag att alla ska ha..men vissa har helt orimliga krav, framförallt i relation till vad de sjölva har att erbjuda.

Det kan nog stämma, själv tycker jag inte jag har för höga krav. Han behöver varken vara vältränad eller rik, men han måste kunna ha kul med just mig =)
  • nelly82

Ja, sätta sig på et tåg i tre timmar för en fikadejt är väl inte det smartaste man gjort i yngre dar, har blivit äldre och mer realist jag med!

• nelly82

Ja, vi får väl se =)

Är väldigt sexigt med män som är trygga på sig själva!  

• nelly82

Gillar oxå hemmadejter...lär känna personen på ett annat sätt (får se vad han har för musiksmak, filmsmak, inredningsstil etc...), inte lika mkt arbetsintervju...men bra med en vanlig fika/ett glas vin först...och googla namnet!!!

• nelly82
    Papito skrev 2013-04-09 15:12:45 följande:
    Precis...men jag har full förståelse för att de flesta inte vill ha dejt hemma. De vet ju inte att jag är snäll, haha.
    Sen händer det titt som tätt att män också råkar illa ut så egentligen ska alla vara försiktiga.

Googlar gör jag sällan...kanske borde börja med det.

www.google.se

...*nelly82..*.... "Psychotjej, varning utfärdas" 

Hahaha!!! =)
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-09 15:16:34 följande:
    Jag har också gjort undantag

Mest för att jag inte hade någon möjlighet att vara barnledig inom rimlig tid. 

Har du med barnen på dejt??
  • nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-10 07:00:55 följande:
    Sitter just nu i planet i Umeå. Dimma. 175 meters sikt och vi behöver 250 meter minst.
    6 turer framför mig. Blir nog en halvkul dag.
    Ser fram mot lite värme i Rom imorgon iaf.

Avundsjuk på ditt jobb!!!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!