Ärliga nätdejtingstråden!
och Orpon vet vi ju vad det är
och Orpon vet vi ju vad det är
Utan att sätta i gång något snusk, så skulle en bra KK relation funka för mig, tror jag.... men det kan man ju inte skylta med på en sajt, då blir man väl helt omkullsprungen ...
Men är det inte därför internet dejting blir lite ointressant alla stora upplevelser som format ens person ska liksom hållas under mattan så att ingen ska bli "skrämd" av hur man mår, har mått osv alla blir utslätade varianter på samma tema. IRL tycker jag att det går mycket fortare att uppfatta om människa funderar och brottas med stora saker i sitt liv och det gör dom ju mer intressanta än avskräckande. Men på nätet är alla så toknöjda med sina jobb, sina vänner, sin släkt, sin kropp allt. Fattar att det är en social kod som inte går att bryta skulle säkert också bli osäker om någon började outa massa problem vid andra mailet men mest för att "det är inte något man gör" . Som sagt jag råkade ta en uppmaning om att bolla ideer om min jobbsituation på allvar (ca 20 mailet) och sen dess har inte han hörts av
Kör också utan bild ... kanske dumt, är inte ful eller så, tycker bara inte det känns så bra...
Ha skicka "bamsenallen" till mig