Anonym (33-åring) skrev 2012-03-20 11:46:36 följande:
Nej, uppdatera här måst väl vara det viktigaste av dejtandet
Det var trevligt, först var förslaget film hemma hos honom, men jag träffas hellre ute i början så vi var och åt lite istället. Sen skjutsade jag hem honom och vi blev sittandes i bilen och pratade ett tag till, så totalt blev det fem timmar snackande. Får se vart det här leder, men hur som helst så känns det som att det blir skynda långsamt
Låter ju hoppfullt, kul!!
Anonym (elin) skrev 2012-03-22 15:50:13 följande:
Då skrev jag det hinner vi nog med också. Då fick jag som svar att om jag inte vara intresserad av att komma hem till han för en filmkväll utan hellre vill gå ut och dricka öl så hade han andra planer för helgen.
Helt plötsligt som tappade jag intresset.....
Haha, vilken idiot! Lite finess får man väl ha även om man, tydligen, bara är ute efter en sak. Släng honom! ;)
Anonym (Ute igen) skrev 2012-03-22 17:29:35 följande:
Hej alla, kul att höra era historier, jag har varit med på "seriös sajt" = parship och träffade en kille där som jag var ihop med ca 10 månader Nu har jag "hämtat" mig från den relationen och börjat lite i date svängen igen Tycker det här med bild är supersvårt, om någon lagt upp flera bilder så kan de ju se vettiga ut på några och helmysko på några andra eller om man googlar så .... jag antar att alla googlar så fort man fått lite bakgrunds info eller? Tror inte heller bild på mig säger super mycket eller .... Ska prova HP efter alla era inlägg på parship är det inget superdrag om man säger så... Återkommer när jag kollat utbudet där och om det blir något
Ja, när det är så otydligt med fotona finns det inte så mycket annat att göra än att träffas IRL. Men vad spännande, hoppas du får en massa napp på HP. Behöver höra lite uppmuntrande historier, här har luften verkligen gått ut helt.