Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (rainbow) skrev 2013-01-13 20:13:20 följande:
    Citerar så kanske den här texten går att läsa
    Tack! Det här forumets textformatering är uselt
  • Angelven
    Tom Araya skrev 2013-01-13 20:28:46 följande:
    Tack!

Tack för synpunkterna men du har nog missuppfattat det där med barn, kvinnor med barn= ok men jag vill inte skaffa egna (tänk på att jag snart är 40).

Tack för synpunkterna.
    Nej, jag tar inte illa upp, jag BAD ju om era synpunkter. Solig

Det är något som borde synas tydligt i texten - att du har inga planer på egna barn men att det gör inget att tjejen har barn - det är garanterat mer eftersökt eller hur tjejer ? Titta på de problem jag har - och med dig kan tjejen istället hitta en kille som om hon vill, kan vara hos henne hela tiden i bästa fall och i värsta fall minst "varannan vecka" - det borde du vara tydlig med, hitta ett bra sätt att formulera att du gillar barn, det gör inget att det finns barn men att du nog inte ser dig som blivande pappa (eller ?)
  • Angelven

En sak till Tom,

du skriver att dels bör ni ha något gemensamt i personlighet och intressen - och du skriver också att du är egentligen mest intresserad av bilar/motorsport och olika sorters rockmusik .... Sedan har du lite om handboll och hockey - alltihopa väldigt "maskulina" intressen - du har inget intresse som är något att mötas i ?

Vad hade du tänkt dig för _gemensamma_ intressen ?  Eller ser du en brud med långt mörkt hår och hårdrockartatueringar framför dig ? Det är lite det intryck jag får ?

• Angelven
    Tom Araya skrev 2013-01-13 20:39:37 följande:
    Är det rätt uppfattat av mig att detta är viktigt att vara tydlig med och kan locka fler kvinnor?

För mig är det bara min egen ålder och det faktum att jag inte har/haft en vettig tjej att skaffa barn med som avgör min vilja att skaffa barn.
    Ta inte upp det med egna barn alls skulle jag säga då - att närma sig 40 är inget problem för en man. Nåja, annat än att orken är ju inte som när man är 20 - det gäller att hålla sig i form om man skall orka med i barnens tempo.

Så, bara skriv något om att du inte har egna barn och att du har inget emot att tjejen redan har barn - du dubblar gruppen du kan söka i

Du blir attraktiv för
    - Mammor
    - Blivande Mammor
    - Kvinnor som inte vill ha barn

Eller hur ? 
  • Angelven
    Tom Araya skrev 2013-01-13 20:44:27 följande:
    Som att tjejer inte kan ha de intressena!? Obestämd
    Vad gör då alla dessa tjejer jag ser på dessa evenemang?Drömmer

Ja, varför inte? Drömmer

Okej då

Jag är ju lite bil och rockintresserad själv - det är inte något jag valt att trycka på Men du har rätt, det finns en hel del - men jag menar mera att du öppnar för en bredare grupp om det inte är ett krav att det är just 1-2 av de intressena som är gemensamma. 
  • Angelven
    NooneBird skrev 2013-01-13 20:50:08 följande:
    JAG FICK SVAR!!!!!!!!!!!!!!!
    Whoho - och han har en bra förklaring, han blev "abducted by evil aliens who wanted his body for nasty experiments" ?
  • Angelven
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-13 21:18:40 följande:
    hahaha!
    Jag vill inte vara elak mot människor men när en person mailar mig och vi pratar lite om musik och han skriver "just nu lyssnar jag på finska ballader" nja...då vet jag inte...:)
    Ouch ...

Jag har iofs en förkärlek för att lyssna på den finska radiotimmen på eftermiddag - jag begriper inte ett jota, men det är så himla mysigt med ett gäng mumintroll som spelar musik och pratar
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-13 21:50:16 följande:
    Såklart, hon är ju min storasyster, vem tror du lärt mig allt jag kan? ;)
    Ajdå ...

Jag har en känsla av att möta din storasyster är ungefär som när en smörklick hamnar på en väldigt varm stekpanna ...

Man smälter direkt  
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-13 22:12:29 följande:
    Absolut! Och om två veckor sitter jag dessutom på en restaurang i sthlm med båda mina systrar... så nog bäst jag inte avslöjar vilken restaurang för dig för du skulle nog inte klara de om du såg oss alla samtidigt ;)

Den mellersta är dessutom höggravid, och jisses så vacker en kvinna är då enligt mig :)
    Oskyldig

Jag kan bara hålla med dig - en kvinna är nog som allra vackrast när hon lyckligt visar upp sin stora mage, och ärligt talat, väldigt sexig också Drömmer - det är väl en av de sakerna som skulle kunna få mig att fundera på fler barn - det och tanken på att somna i soffan med en liten liggande på magen ...
    ?
    Det finns tre tusse ? En stortusse, en mellantusse och så vår lilltusse   ?  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!