Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-06 16:23:20 följande:
    känns lite som så. Tycker inte det finns nåt intressant i mitt närområde för tillfället:)

Kom ihåg i början av denna tråden..vad Papito klagade,fanns inga i närheten av hnm. Det har bara dykt upp nu på sistone Glad
    Du menar det finns inga på dejtingsidorna som är intressanta? Bor du i större eller mindre stad? 
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2013-01-06 22:37:19 följande:

Tycker likadant men i just NoonieBirds fall hade jag nog skickat brevet. Det är för mycket helt enkelt, klart du ska få säga honom ett par sanningens ord.
    Håller med..Vet inte om han bryr sig..men nog hade man ändå velat tala om,att man inte behandlar människor hursomhelst. Speciellt när han själv säger han är så ärlig. Hrmpf!
  • Anonym (men)
    Tusse85 skrev 2013-01-06 22:24:27 följande:
    för tror faktiskt inte på Papitos teori om att jag hör något innan torsdag från min KK, förlåt papito!
    Ville han svara skulle han gjort det redan. Och han loggar in massa nu på HP ser jag så misstänker lite att han ska jobba natt och fördriver tiden tills han börjar, men svara på mitt sms nu när han har tiden är tydligen no no.

Någon teori btw om varför man behåller en gammal KK på facebook?
    Hur gör ni själva med era dejter? Jag räknade precis och insåg att 17 (!) av mina vänner på fb är fd dejter! Exen har jag alltså inte räknat med för dem har jag nog bara en på fb. Dock skriver faktiskt flera av dessa killar iaf minst en gång i veckan till mig på chatten så skulle kännas elakt att plocka bort dom oxå... så kanske så min KK tänker inser jag nu :P hehe

Varför har man 17 dejter på FB? Alltså,har alla dessa blivit bra kompisar..Är det inte bara för att känna sig lite omtyckt å åtråvärd? Eller om du är ledsen en dag och någon erbjuder sig att komma och "trösta"?

• Anonym (men)
    Helpful skrev 2013-01-07 10:16:16 följande:
    Okay så så är det bara jag som är old fashion!SkämsSkäms 

Jättegulligt! Men om man får 7 mail samma dag..ska man svara på ett och vänta vad det leder..innan man svarar på nästa?
  • Anonym (men)

Nej,dejta flera skulle jag aldrig göra.

• Anonym (men)

Åh,börjar man tappa håret..gillar jag att de rakar. Annars älskar jag hår..på huvudetSolig Jag skulle inte fixa en sån krans liksom..det är för mycket min pappaGlad

• Anonym (men)
    Angelven skrev 2013-01-07 22:00:05 följande:
    Hehehe

Fin ny bild förresten, jag var bara tvungen att ta en titt. Det är mig obegripligt att du ens finns på datingsiter, vem har nånsin släppt dig från sig ?!?
    Jättefint säger jag med.. Du måste vara jättekrångligFlört{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (men)

" If she´s amazing,she won´t be easy. If she´s easy, she won´t be amazing.If she´s worth it,you won´t give up. If you give up,you´re worthy..Truth is ,everybody is going to hurt you:you just gotta find the ones worth suffering for"

- Bob Marley 

• Anonym (men)
    Angelven skrev 2013-01-08 15:57:02 följande:
    Jag kan egentligen bara hålla med er.

... och nu framstår jag väl som någon som vill ha en söt blond bimbo med doktorsexamen, fet inkomst och inget intresse av Frankrike eller England (*duckar hårt med Lotten och Tusse mot påhopp ...*)

Det handlar också om jämnbördighet i förhållandet - det är som du säger Tusse, det frestar på i ett förhållande om man har väldigt olika inkomster, oavsett hur lite man bryr sig.Tungan ute

Detsamma gäller utbildning - jag vill gärna träffa någon som vill försöka förstå vad jag gör och som jag är nyfiken på, någon som vill något. Ledsen, men jag kan inte se att tjejen som jobbar i kassan vill något, har några ambitioner i livet - för då vore hon inte i kassan.

Äsch,det där är mest bara skitsnack..Vadå inte vore ikassan..hon kanske pluggar och jobbar extra? Hon kanske var tvungen att ta ett jobb för att kunna få en lght och flytta hemifrån. Här i storstaden får man varken jobb eller lght lätt.
    Kanske blev utkastad hemifrån och fått kämpa hela vägen. Nä,så kan man nog inte riktigt dömma.

Däremot vill jag vara ihop med någon som kan ta hand om sig själv..vill inte försörja någon så. Däremot kan alla bli sjuka,arbetslösa etc..och då drar man ju inte. Om man är kär.   

Ingenjör ..jag förstår vad ni pysslar med...beror på vilken iofs..mina syskon är gifta med din yrkesgruppFlört Och jag var själv inne på att studera till det..men kom på att jag är inte så tråkigTungan ute
  • Anonym (men)

Fast de bästa dejten/förhållandet var just med en ingenjör och en datasnubbe(inte samtidigt då:P)..han något stel..jag,jävligt kul.Flört Jag fick fart i hnm och han fick mig lite lugnareGlad Det tror jag är bra,lite olika men blir bra ihop.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!