Tom Araya skrev 2013-01-13 19:30:41 följande:
Okej, jag tror inte jag avslöjar något mer personligt i den än vad jag redan avslöjat/avslöjar här, så här kommer den...
Min presentation på Happy pancake alltså:
Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter här, eller jo, jag vet vad jag tycker om sen är frågan om man finner det här.
Jag är en kille i Stockholmstrakten på 39 år, ganska normal tror jag och i intimt umgänge föredrar jag det motsatta könet.
Jag trivs väldigt bra som singel men något saknas och jag hoppas kunna finna det här eller någon annanstans. Jag är ganska lugn som person, hyfsat tålamod och är snäll och trevlig.
Jag försöker att vara ärlig, ingen är felfri men ibland är jag lite för ärlig för mitt eget bästa, sanningen är helt enkelt inte alltid så lätt att tas med men säger jag något positivt är det nog värt lite mer. Humor tycker jag är viktigt.
Mina två största intressen är rock (mest punk och hårdrock) och bilar.
Jag har inga allergier mot varken djur eller barn men har inga planer på att skaffa egna.
Jag tycker om att gå ut och äta, gå på konserter, krog/nattklubb, bio, en mysig hemmakväll med middag och film och jag går gärna på motorsport och andra motorevenemang. Övrig idrott är inte så jätteintressant men en och annan handbolls- eller hockeymatch har jag väl sett både live och på tv. Jag är 110% seriös, trogen och inte svartsjuk och jag vill helst att du är på liknande sätt.
Vi bör ha något gemensamt både vad det gäller personlighet och intressen.
Din ålder är inte särskilt viktig, jag har sett kvinnor över 40 som är mycket välbevarade och attraktiva men har inte så mycket intresse i tjejer under 25.
Jag föredrar att du har lite mer mellan öronen än smink och mode. Jag är svag för mörkt långt hår men det är absolut inget krav. Du har humor och inte alltför hett temperament.
Är du över 160 och inte pinnsmal är det en fördel.
Jag har inget bestämt om just vårat umgänge, jag är öppen för det som passar oss för stunden, det kan vara allt från en fika tillsammans, till giftermål om vi nu skulle kära ner oss riktigt ordentligt i varann.
Skriv en rad eller två här på pannkakan (jag vill helst se minst en bild på dig, gärna flera) så svarar jag förr eller senare. Kram på dej!
Bara en första skiss - jag försökte kapa bort det som du antingen direkt kan upptäcka själv genom att titta igenom en profil och allt som var negativt - typ "jag vill inte/du bör" och liknande
Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter här, eller jo, jag vet vad jag tycker om sen gäller det bara att finna dig här.
Jag är en kille i Stockholmstrakten på 39 år, ganska normal med två stora intressen, rock (mest punk och hårdrock) och bilar.
Jag trivs väldigt bra som singel men något saknas och jag hoppas kunna finna det här eller någon annanstans. Jag är ganska lugn som person, tålmodig och är snäll och trevlig.
Jag försöker att vara ärlig, ingen är felfri men ibland är jag lite för ärlig för mitt eget bästa. Humor tycker jag är viktigt.
Jag har inga planer på att skaffa egna barn men har inget emot om du har barn.
Jag tycker om att gå ut och äta, gå på konserter, krog/nattklubb, bio, en mysig hemmakväll med middag och film och jag går gärna på motorsport och andra motorevenemang. Övrig idrott blir mest en och annan handbolls- eller hockeymatch, det har jag väl sett både live och på tv. Jag är 110% seriös, trogen och inte svartsjuk.
Vi bör ha något gemensamt både vad det gäller personlighet och intressen.
Din ålder är inte särskilt viktig. Jag har inget bestämt om just vårat umgänge, jag är öppen för det som passar oss för stunden, det kan vara allt från en fika tillsammans, till giftermål om vi nu skulle kära ner oss riktigt ordentligt i varann.
Skriv en rad eller två här på pannkakan (jag vill helst se minst en bild på dig, gärna flera) så svarar jag förr eller senare. Kram på dej!
Kanske ta en titt, se om det fortfarande är du, det kanske ger dig en uppfattning om vad vi menar.