Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Nu har verifieringsmailet letat sig fram, men så länge profilbilden (som är obligatorisk) inte har blivit godkänd kan man inte skicka nått. Spännande fredagkväll, jag hamnade i Excel med en budget istället... =/

• Anonym (33-åring)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-11 22:13:43 följande:
    Nu behöver jag er proffshjälp! Följande mailkonversation utspelar sig (läs nedifrån och upp och ge mig tips på hur jag avslutar detta!!):

jamen vad spelar det för roll? ha haft tjejer som varit äldre en dej.. men men.. 

Rainbow Skrev:
    --------------------------------
    ...Hur gammal var du för 6 år sedan...? (Sedan är det förvisso 7 år sedan jag var 24, men, men.

X Skrev:
    nu fatta ja inte,, hänt sen jag var 18 år ? vad mennar du?

Rainbow Skrev:
    5-6 år är ganska mycket, antar att det hänt en del i ditt liv sedan du var 18? I vilket fall som, inte riktigt något jag är beredd att tumma på. Tack :)

X Skrev:
    att bägge leta seriöst mennar jag.. okej synd skill ju ba 5 -6 år.. aa tack du me

Rainbow Skrev:
    Jag letar seriöst, om jag gör det som du vet jag inte?? Men du är helt klart för ung för mig, min smärtgräns går vid 29. Tyvärr! Lycka till i letandet :)

X Skrev:
    hej.. letar du seriöst som jag:)? 

"För mig spelar det roll. Önskar dig en trevlig kväll."
  • Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-01-11 22:25:16 följande:
    Inte det minsta hård och kall - jag hade nog svarat kort och koncist med "inte intresserad".

Att kunna skriva ett mail är väl minimikrav ?!? 

Det där var ju ändå långt ifrån de sämsta...
  • Anonym (33-åring)
    Tusse85 skrev 2013-01-11 22:29:33 följande:
    Men vilka snyggingar vi har i denna tråd ju! :D så kul att få ett ansikte på er :)

Äsch, ni försöker bara få oss anonyma att visa våra profiler när ni säger sådär
  • Anonym (33-åring)
    Tusse85 skrev 2013-01-11 22:34:41 följande:
    Svarar inte heller på mail från killar jag inte är intresserad av för hatar alla frågor man får tillbaka om varför osv...

Jag brukar mest få "okej, men tack för att du svarade".
  • Anonym (33-åring)
    Beya skrev 2013-01-11 23:21:07 följande:

Det är bara att gå in i mitt galleri här på fl, bara för er i tråden. Men tänk på att de övedriver lite

God natt godingar! 

Så du menar att du särbehandlar oss anonyma =(
  • Anonym (33-åring)
    Filipis skrev 2013-01-11 23:42:44 följande:

Man kan ju inte lägga till anonyma. Hon kanske kan ge fri tillgång imorgon en kort stund. Annars förstår jag att man inte vill att hela FL ska kika liksomGlad

Nej, jag vet...
  • Anonym (33-åring)
    Tusse85 skrev 2013-01-12 11:23:08 följande:
    Förstår mig inte på folk som ska visa så mycket känslor innan man ens träffats. Han kriminalvårdaren börjar jag få lite oroskänslor över. Han fråga om vi skulle prata i telefon i torsdags men då skrev jag att jag inte kunde för att jag hade en tjejkompis över och då fick jag "mm, skit i mig bara, gör det!  Nävars... men hoppas att ni får det trevligt ikväll iaf, och bra löst med maten där!! :D Ha det bra så länge! Kram" vilket var helt okej och jag skrev tillbaka ett "haha sorry ;)" och får då tillbaka "aja.. förlåter dig väl för denna gång då 

Vad har det där med känslor att göra menar du?
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-12 11:56:10 följande:
    Ja jag hade nog blivit lite skraj av den typen av reaktion. Sedan är det ju lite lätt martyrskap med också och det är jag verkligen tokallergisk mot. Så han hade nog fått gå för min del...

Jag hade tagit det som ett skämt.
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2013-01-12 12:32:57 följande:

Har du fortfarande inte sett kort på henne?
    Hon ser bra ut

Igår kände du dig utanför för att andra pratade om att de sett bilder på folk i tråden, idag "retas" du med andra för att de inte sett kort på en person... jag kommer nog aldrig bli klok på dig.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!