Ärliga nätdejtingstråden!
dilog: tjejer är som spårvagnar. Missar man en kommer det strax en till.
dilog: tjejer är som spårvagnar. Missar man en kommer det strax en till.
Jag sa spårvagnar. Du står kanske och väntar på SJ?
Kallt. Landade just i Luleå. Minus 25C här. Brr.
Här i Luleå är det nu minus 30C. Skulle behöva en isbrytare på väg från restaurangen till hotellet.
Skitkallt. Har bara varit med om kallare i lumpen fast det kompenserades an att vi tältade. Sov bara ca 4 timmar per natt så det blev 20 timmar utomhus.
Jbat/Karlsborg då.
Har själv träffat en tjej. Är lite osäker på vad jag vill tyvärr. Hon är i det närmaste helsåld. Jag är tydligen bra eller nåt.
Hon är kanske tokig eller så.
Mitt dilemma är att hon dels är en mycket trevlig tjej å ena sidan. Å andra sidan har jag varit ute på krogen mycket och där hittar även jag en del tjejer i varierande yngre åldrar vilket är kul. Hade en med mig till Palma i somras. Alltså, den här tjejen känns så himla seriös det blir som omgift igen nu när jag vant mig vid att ha det fritt. Resa när jag vill dit jag vill som nu i jan när jag var och dök på barriärrevet och även var i Sydney. Inte anpassa mig efter någon. Vi träffades i slutet av november. Hon var då gift. Hon flyttade in i en egen lgh 1/1. Separerad alltså. Efter min resa till Australien har jag spenderat fyra nätter där. Hon skojade?!!? och sa "du får väl gifta dig med mig".....Lite väl tidigt kanske. Även för skoj.... Nu är jag ditbjuden på middag. Hon vill komma hem till mig och värma sig i min bastu. Som sagt. Vet inte vad hag vill och var detta slutar. Kanske passar jag bäst som singel med div relationer utan krav. Resa, äta och så mm.
Precis. Kommer att avsluta denna relationen av lite olika skäl. Synd för hon är trevlig och intelligent men jag ser inte en framtid av några olika skäl som jag inte drar här. Tyvärr lär hon bli mycket sårad för hon nämner hela tiden hur hon tycker om mig och hur bra jag är. Hon ligger själv i separation sedan 1/1. Hur går det med dejtandet själv?
Bra att du är på hugget. :) Har själv tyvärr gjort en tjej väldigt ledsen när jag sa att vi inte kunde fortsätta att ses mer. Det var ett tungt samtal sannerligen. Jobbigt när hon tyckte så mycket om mig redan. Hon ligger i skilsmässa och hon hade varit hemma hos sitt x och pratat om advokat mm. Hon hade gråtit en massa där. Uppe på det kommer jag. Antagligen en av hennes livs sämsta dagar.
Haha, ja, antagligen. Så var man singel igen. Tur jag inte är rädd då. Vackra flickor är inte så illa.
VA?!!? Har du även andra intressen!!!??? :) Förstår att det kan bli tjatigt. Sex är väl kul men det har sin tid och sin plats.
Man kan ju prata om sju också :)
Hat bara HP kvar nu. Har en del som tittar in men tyvärr fel tjejer.
Jaja, tur att man ''säljer'' sig bättre IRL då på krogen exempelvis.