Tusse85 skrev 2013-01-04 12:12:27 följande:
Jodå, från och med nu är det noll sexsnack som gäller! Eller jo
väldigt lite, vi är ju trots allt KK, men absolut inte som tidigare.
Och jo jag smsade igen, men samtidigt så hörs vi inte alls mycket så kändes inte som det var så på. Vågade mig på att fråga när han ska komma hem nu oxå för tänkte att om jag får svar så kanske jag vågar fråga om bio :) är ju bara barnledig tills måndag så hoppas ju lite att hinna träffa honom innan jag sen är fast i mitt hem kvällstid så vi inte ses...
Det som förvånade mig i dina tidigare inlägg att man tydligen måste bete sig på ett visst sätt som KK.
Du sa även att det fanns någon som inte ville kyssas för att det är för privat!!! Jag skulle aldrig ha sex med någon som sa till mig att han inte ville kyssas. Jag har kanske totalt fel om vad KK är. Det betyder för mig att ha sex utan komplikationer, även ha känslor är helt ok, men utan några krav på någonting.
Man träffas i stort sätt för sex och helt normalt osexigt samtal. Jag pratar och beter mig som vi har ett vanligt förhållande, jag skickar aldrig några sexiga meddelanden eller pratar sex om det inte behövs förklara något rent praktiskt. Jag undrar vad andra anser vad KK egentligen är och ska man bete sig/ prata med dem på ett speciellt sätt? Igen även om jag kan ha sex på en gång och träffa någon nästan enbart för sex kan jag eller han ha känslor med varandra och pratar annars normalt. Jag sätter inte etiketten på det jag kan ha som KK förhållande, jag bara gör som jag vill, min egen relationsmodell, det kanske är inte KK enligt andra?
I vilket fall som helst Tusse, du behöver inte bete dig som en KK och spela den rollen, för att det är det som du inte vill vara. Även om du har bara sex med honom passa på och visa att du är något mer än sex, fina delar av din personlighet , dina drömmar