Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

modesto skrev 2012-12-22 13:19:27 följande:
    Jag skulle definitivt prioritera min nya kärlek framför alla julbord som jag är bjuden på. Skumt.
    Faller du inte i ditt gamla mönster?

Hmm,alltså..detta är dejten du pratat med i X antal månader? eller är det en ny? Han som bara drog hem,utan att först ringa dig?

Som sagt,vi är alla olika..men för mig hade det varit tack och hej för längesedan. Vilka ursäkter han än kommer med. Är ingen jag skulle vilja dejta. Men som sagt,lägger ingen värdering i hur andra väljer att göra.
    NooneBird skrev 2012-12-23 14:34:15 följande:
    Nej han kom inte på festen, han kunde inte ta sig ur det. Han är egen företagare och kände att dessa kontakter var viktiga. Han skulle komma först det hade han sagt till min kompis som anordnade festen. Detta hade blivit andra gången vi träffats så jag kan förstå om han kanske bangat också, vet inte om jag hade vågat åka på hans fest och träffat hans familj och vänner när jag bara träffat honom en gång. Så att han inte kom kan jag förstå och det är inget konstigt för min del.
    Vi har ju en ny dejt inbokad och skiter sig den ja, då skiter jag i honom.

Hade ni åkt på er nya dejts 30års fest om ni bara träffats en gång? Och varit beredda att träffa familj mm?
    Och ja..är jag tokkär,klart jag åkt :)

• Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-12-23 21:10:56 följande:
    Ja ok då tycker jag du gör rätt och ge det en chans till sen får det vara....ja ringer han så ofta så borde intresse finnas hela din situation påminner lite om en jag själv varit med om förra året det kanske därför jag är lite misstänksam. Hoppas för din skull att det blir bra!

Mailen jag fått hittills står det bara; sååå söt du är eller du är söt/snygg hur är det idag.. tråkigt tråkigt...ja det gäller väl att ha tålamod tills "rätt" kille skriver    
    Testa och tacka och se hur det fortsätter?!
    Man vill väl inte att de ska öppna med.." fan,vad ful du är..men du har säkert en jättebra personlighet"Tungan ute 
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-12-23 21:26:51 följande:

Hahaha nej det har du klart rätt i hade önskat de haft liiite mer fantasi än så men man ska väl inte förvänta sig för mycket av en man 

Nä,vad fan!Flört Det kan ju bara bli bättre!Tungan ute
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-12-23 21:37:31 följande:
    Glad (men): hur går det för dig då? fortfarande kär och galen? ni träffades inte på nätet va? eller hur var det nu...
    Alltid galen!FlörtTackar som frågar!Inte på nätet.. Nämen,det går bra! Hans första flyttlast har gått idag..har varit där och kikatGlad
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-12-23 21:49:48 följande:

Fasen vad skoj hur träffades ni då? (du har kanske skrivit det tidigare lite lätt senil och förvirrad här)

Nä,tror inte jag sagt något om det.. Det började nog på en grillfestGlad
    Blir lättare/skönare nu..för det har jag iaf sagt tidigare..att distans är inte min grej..vill kunna vara spontan och klämma och känna,när längtan blir för storSolig 
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-12-23 22:01:34 följande:

Åh vad härligt!! jag vill också klämma och känna ja inte på dig då Tungan ute utan på en mysig man....
    HeheTungan ute
  • Anonym (men)

Jag älskar att vara särbo. Kanske blir det för alltid..nädåFlört Just nu känner jag bara..man träffas när man är snygg(ja,alltid då:P)hehe..nämen,man träffas när man är på bra humör och bara har mysigt. Vill man ligga själv i soffan och pilla naveln en kväll,gör man det. Vill man sitta i soffan med bästa kompisen och snacka skit till 3 på natten,gör man det. Utan karl eller barn som stör Flört
    Och så känner jag,mina barn har varit med om en separation..de har ny bonusmamma etc etc. När de är hos mig,har vi inga "störmoment"..jag har mer tid för de..även om de älskar att folk hälsar på. Men det är skillnad att bo med någon jämt. Och vi blir väldigt sammansvetsade och de kan prata och fråga om allt. Troor det är jobbigare att ta vissa saker med en bonusförälder. Här snackar vi det mesta väldigt öppet. Och det gör de bara hos mig. Nu är mitt äldsta barn lite större än de flesta här i tråden tror jag. Och då tillkomemr lite andra saker kanske.

Och jag orkar inte med ex..eller det finns säkert bra,som jag Tungan ute Men oftast är det tjafs och avundsjuka eller vad som. Och jag vill inte leva med detGlad 

• Anonym (men)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-03 22:24:20 följande:
    Haha, "bra" killar, inte "bar" killar
    Hehe..jag tänkte också..hmm..raggar på barer alltså.

Nu får ju folk bli sura..MEN träffar man 2 som är lika fantastiska(det händer ju inte såklart) men OM..och man själv har inga barn,men vill ha. Klart man väljer den utan barn. Det är väl inget konstigt? Och det säger jag med egna barn. 
    Samma kan jag känna,jag måste ha en mycket mera grym kille,för att jag har barn. 
    Nu tänker ju inte alla som mig såklart..då kanske jag hade varit singelSolig..eller så är jag bara grymTungan ute

(Hoppas de flesta förstår min ironi iaf)      
  • Anonym (men)
    NooneBird skrev 2013-01-04 09:35:09 följande:
    Tack, ja det känns skit! Han får dagen på sig sen lär jag inse fakta bara och gå vidare.

Sjukt ledsen för din skull. Men vet du..vet att många tycker jag är hård..men en sån tokig människokännare är jag inte,trots allt. Eller jag skulle aldrig orka med massa krångel. Tycker verkligen inte han ens förtjänar att få dagen på sig. Han har haft så många chanser och betett sig konstigt ett flertal ggr.
    Det är kanske svårt att se när man är mitt uppe i det..och ni har pratat massor osv. Det blir tomt för dig. Men detta är ju bara ett luftslott.
  • Anonym (men)

Men Tusse! Kom igen..vad är det frågan om? Du är iaf vuxen och hade barn och ville ha familjelivet?
    Men du utger dig för att bara vilja ha sex och snackar om hårda kukar? Nu vet jag inte om detta är rätt kille(din KK) Men! Ha lite självrespekt.
    Är man ihop kan man väl snacka hur man vill..men han ser dig bara som ett hål,sorry. 
    Och klart du ska skydda dig..hur tänker du? Han lär ju sätta på fler? Om han är slarvig,får stå för han..men du ska vara snäll mot dig själv!
    Hua,ska jag behöva vara mamma åt dig?!   

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!