Tusse85 skrev 2013-01-13 00:01:07 följande:
Fast kriminalvårdaren la till mig på fb och efter de ändrade han sig... så hur kan man inte ta de som personligt? =/ Och fattar inte heller varför för frågade och han sa att de va helheten då som inte va hans typ... och eftersom jag själv inte skriver så mycket statusar eller har så mycket fler bilder än på HP så fattar jag inte... mina vänner som var fel liksom?
Och sitter med ett halvskrivet sms för vill ändå att han ska veta att jag tänker på honom, men det som hindrar mig är att alla andra har dissat mig idag så då känns det som KKn oxå ska det genom att inte svara på smset...
Men herregud ni anar inte vad jag saknar våra stunder ihop när vi skratta och skoja.... tårarna rinner av saknad och jag blir så jävla arg över att han inte kände samma som mig...
Men varför - det är ju inte vad du vill - du vill ha ett fast, seriöst förhållande med en härlig människa som älskar dig för den du är och som inte har behov av någon annan, där du är mer än nog.
Du vill ha en man som uppskattar dig, stöttar dig, finns där när du behöver honom och som ser dina barn som en del av dig, en tillgång, en komplettering som berikar erat samliv.
INGEN av dom du tänker på gör det. Nöj dig inte med något halvdant Tusse, du kan mycket bättre än det. Det är klart att det finns de som får en att känna sig lycklig - jag har vänner som får mig att känna mig lycklig - det gör inte att jag prompt måste SMS'a dom hela tiden eller hoppa i säng med dom (dessutom skulle de killarna bli rätt förvånade över det senare
)
Se till att du vet vad det är du vill ha, och att du jobbar åt det målet, det du verkligen vill ha - en man i ett seriöst förhållande som ser dig och den du är och det är honom mer än tillräckligt. Han är lycklig med dig, han SMS'ar dig innan du hinner tänka på honom, han skrattar och har roligt med barnen och gör dig lycklig.
DET är vad du vill ha eller hur ?