• ulfsas

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (små barns mor) skrev 2013-07-30 22:33:41 följande:
    Måste kolla med er här inne.
    Finns det killar som seriöst är intresserad av att dejta en småbarns mamma i 30års åldern?
    Får nämligen känslan av att fler barn under ett par år, skrämmer livet ur killar!?
    Det hänger inte så mycket på barnen i mitt fall om bara den rätta kemin infinner sig med mamman. Känns det bra så går det mesta att lösa. Barn eller inte.

(det kan ju finnas stora problem med vissa barn så visst är det en faktor då men då menar jag handikapp av olika slag) 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas

Tyvärr så kan ju avstånd hindra en hel del. Inte att ses kanske men att få det till att bli ett fungerande förhållande. Då kan det ju bli lite mejl men inte mer. Av tråkiga men praktiska skäl. Alla är ju inte flyttbara av olika skäl. Barn, jobb mm

• ulfsas

Ha. Jag satt i kön på Sveavägen igårkväll. Jag cruisade med en TAXI på väg in till Riche. En enorm brist på tjejer kontra killarna i de flesta bilarna. Som tur är så kunde de andra kollarna trösta sig med öl. Tjej-öl, vad väljer man?

• ulfsas

Tjejer är tokiga. Fick för några veckor sedan en fikaförfrågning från en hurtig 75-årig dam. Nedåt skrev en 21-årig tjej om samma sak.

Det blev inga fikor med dem. Jag är 49 år själv. Lite kul bara.

I fredags så kom det fram en underbart fin brunett och pratade. Vad fräsch du ser ut sa hon. Jag undrade om hon menade någon bakom mig...

Jag frågade då hur gammal hon var. 20 svarade hon. Bra då träffade jag mitt x bara 2-3 år innan du föddes sa jag. Det tyckte hon var kul. Blev inte mer där heller.

Ps, jag går aldrig fram och raggar på tjejer som är för unga. Aldrig. Men jag svarar naturligtvis på tilltal som detta. Ville bara nämna det,Ds

Kul ändå tyckte jag. Hon hade inte vit käpp heller ;)

• ulfsas
    Hotrod skrev 2013-08-05 21:02:45 följande:
    Jo kan vara kul ibland bara man kan skratta åt det....ser ju rätt ung ut...på gott o ont...blir uppraggad av yngre tjejer som drar när man talar om sin ålder...o tjejer i min ålder tror jag är yngre o visar inget intresse därför...
    Haha. Jobbigt läge då. Aldrig är man helrätt.
  • ulfsas
    cali80 skrev 2013-08-07 15:39:09 följande:
    Nån mer som varit med om detta? Jag har aldrig varit med om det, och inte heller hört talas om att tjej kommer fram och säger att en man ser fräsch ut.
    Nån gång skall väl vara den första. Hon var väl berusad kan man tänka.SkålFlört
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas

Inte är det så lätt att träffa någon man vill och vågar skaffa barn med. Roligt om och när man gör det för barn har man förhoppningsvis kul med hela livet även om i mitt fall mamman inte ville vara med längre.

Man skall inte springa efter tjejer och spårvagnar heter deg ju för det kommer alltid fler. :)

• ulfsas

Happy Pancake. Badoo är väl två som fungerar helg gratis.
    Om man sedan träffar någon är ju en annan femma.

• ulfsas
    Isnogood skrev 2013-08-21 16:29:01 följande:

Vem sa någe om att träffa någon..? smile5.gif

Skämt o sido, håller det mig lite sysselsatt ensamma kvällar, så är det värt ett försök... 
    I live on the dark side...the devil is my confederate
    Helt gratis skulle det stå. Autokorrekt. ????

Tid tar det. De allra flesta svarar inte. I denna tråden , tror jag, kom vi fram till att det betyder att motparten inte är intresserad och spiller ingen tid på att svara. Hårt men sant.
  • ulfsas
    Isnogood skrev 2013-08-21 19:13:24 följande:

He he, joo, autorättstavning e inte alltid så "yey"

Tjaa, men då vet man ju, inget svar o människan varit inloggad= Inte intresserad, då slipper man ju fundera mer på det smile1.gif  
    I live on the dark side...the devil is my confederate
    Ungefär så ja. Undantag kan ju finns. Får ibland ett vänligt "nej tack" vilket är trevligt trots allt.

Skriver själv ett svar om jag ser att sändaren ansträngt sig lite iaf. Även om det inte blir mer.

Det finns säkert vissa tjejer som får massor med brev och därför inte orkar svara.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!