Afrodita1979 skrev 2013-02-20 07:55:45 följande:
Killen som inte vart inloggad, kan ju bero på flera anledningar. Ge honom tid, men satsa på andra sålänge. Vänta inte in honom liksom.
Såna som tar hundra år på sig att svara, när man dessutom kan se att dom läst mitt mejl... ja det känns ju inte så jätte-entusiastiskt va? Bara att lägga ner, typ.
Träffade du festprissen igår eller??
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile2.gif)
Själv e jag lite anti "fest-prissartypen"... dels e jag 30+ så jag vill att man ska vara klar med sånt och ha andra intressen är att springa på krogen varje helg.
Den korta romansen - har du inte frågat honom vad han är ute efter?? Gör det! Annars kan han vara en sån som kansek har svårt för känslor, rädslor att komma någon nära osv... och då kan kort romans vara safe att skriva för då garderar man sig. Fast innerst inne kanske han oxå vill ha något långvarit?
Och hur gick det pappsen? Har du skrivit till honom? Eller lät du bli??
Kram :
Tack för alla tips. Jo, jag vet att jag inte borde vänta in någon, men det är svårt när något gör att man fastnar lite extra för någon. Men, jag kan ju ha sådan otur att han hunnit träffa någon i helgen och då är det ju dumt att sitta där som en hundvalp och vänta förgäves.
Du har rätt om att lägga ned han som segar. Om han mot förmodan tar initiativ senare, borde jag nobba eller gå?
Träffade inte festprissen, men det lutar åt att vi ses nästa vecka istället. Han är nog trevlig så tror att det blir nice även om jag är ytterst skeptisk till att det blir ett förhållande av det.
Kort romans verkar vara en total känslomänniska så tror inte att det är problemet. Möjligen kan det vara så att han inte vill bo kvar här då han flyttat ganska långt ifrån. Ska fråga när tillfälle ges :)
Skrev inte till pappsen men nu på morgonen när jag loggat in skrev han till mig. Så jag tänkte i alla fall svara så ser vi hur det fortlöper.
Hur går det med din dejt??