• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Haha, känns som att jag spammar tråden...får göra annat en stund. Har sååååå tråkigt bara.

• Papito
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-03 22:33:44 följande:
    Fast det är ju det du gör

Haha...näää, räknas inte om man blir ignorerad...haha.
  • Papito

Både läser och skriver i andra trådar...sen får man väl chansa lite. Man vet ju aldrig var drömkvinnan finns.

Här flirtar jag bara, ragga får man göra irl eller på nätdejtingsidor...

• Papito
    Anonym (men) skrev 2012-07-04 13:50:22 följande:
    Nä,jag tycker bara det är jobbigt med flera..som min kompis..fan,karlarna får ju reda på varandra typ. Nä,det är ju bara jobbigt. Även om jag bor i en storstad ,är det fan inte stort. Man känner igen folk hon visat på dejtningsidorna:/

Och den där appen.."folk i närheten" kom igen. Det låter ju mer som en sexapp.

Nä,jag stöter nog ihop med någon på Ica..yeah right:)    
    Göteborg is da shit...
  • Papito
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-04 23:10:28 följande:
    Nätdejting verkar konstigt nog ligga nere på sommaren?
    Det är bara när jag har tråkigt det blir fart här...hahaha.

Du får väl inboxa så kan vi dejta i sommar när de andra vilar
  • Papito

Haha...jag får flytta!

Ingen som har några roliga dejtanekdoter från den senaste tiden? Någon som träffat någon skummis eller gjort bort sig eller så?

• Papito

Sant, du kan köra samma fulspel och låta henne tro att hon sol-och-vårar dig.

Vad hette den filmen...ahhh....jaaa! Rivierans guldgossar, var det inte så? Där två sol-och-vårare skulle lura en kvinna men det slutade med att hon lurade båda...haha.

Vi slår oss ihop och kör fulspel

• Papito

Jo, det är säkert betydligt vanligare att man blir sol-och-vårad känslomässigt och handlar det inte om några större summor i pengar är väl den känslomässiga biten mycket värre.

Så ni erfarna menar att det är kört nu i sommar, att man är utlämnad till gamla hederliga krogragg?
    Men alla kan ju inte ha träffat någon precis lagom till sommaren..haha.

Attans!

• Papito
    Anonym (Man) skrev 2012-07-06 10:52:36 följande:
    Jag kräver givetvis inga svar, tycker bara att det är tråkigt att det inte uppskattas att man anstträngt sig lite.  Jag förklarar ofta varför jag inte har kort och erbjuder mig att skicka ett...men det är klart att det vore trevligt med ett minimum av ansträngning tillbaka. Verkar det jag skriver intressant kan man alltid svara och passa på att be om kort.
    Att jag skriver lite längre innebär inte att jag går i giftastankar, bara att jag försöker visa att jag är kapabel att lägga mer energi på den som känns intressant.
    En del tjejer kan få mängder med brev, som man blir det lite som en jobbansökan, man måste sticka ut lite.

Tja, allt bra?
    Du är snygg och låter rolig.
    Ska vi ta en öl till helgen?

Jag har ingen aning men får för mig att det går tretton på dussinet såna mail.

Inser att jag kommer att bli tvungen att lägga upp ett kort förr eller senare...om jag nu vill hitta någon.

Haha, gud vad bitter jag låter...har nog en svacka
    Precis samma som för mig!
    Jag är också trött på att det inte läggs någon kraft tillbaka så jag ska hålla mig undan nätdejtingen ett tag. Synd för jag tror egentligen på konceptet.
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-06 11:00:57 följande:
    Om det ändå bara var tretton på dussinet hade jag varit glad  Och vad jag avskyr frågan "allt bra?"!
    Stackars dig!
    Men förutom det, är allt bra då?

Jag ska som sagt ge upp och testa irl istället. Har föreslagit att vi ska dejta varandra i tråden men alla är från norrland eller bor i gränsområdet (ja, allt norr om Borås är norrland ) så det försöket dog ut.

Får hoppas på lite bra väder och att inte alla vänner åker iväg på semester samtidigt.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!