Anonym (33-åring) skrev 2012-05-25 22:38:56 följande:
Berätta! Vad är din erfarenhet att alla skriver?
Nej men du vet: de vanliga klyschorna: "Hej jag är en romantisk tjej, som är ärlig, snäll, rolig enligt mina vänner om man frågar dom. Jag söker en kille som värderar ärlighet, kommunikation och humor högst och älskar äventyr".
Sen visar det sig att det kanske är 1-2 på 20 stycken som verkligen KAN kommunicera, som verkligen ÄR ärlig, som verkligen ÄLSKAR äventyr och att "äventyr" inte är synonymt med "Kalles Camping" eller en suparresa till Turkiet, utan som verkligen KAN tänka sig att "spara"/jobba ihop en månad för att på egen hand under en månad upptäcka X land.
(Jag hade kontakt med en tjej som verkligen var SANN <3 på alla de sätt jag nämner ovan + äventyrlig: hon och hennes familj bodde billigt i en lägenhet och sparade undan 100 000:- som alla jobbade ihop varje år, för att sedan åka till ett land per år och upptäcka detta land!
GIVETVIS blev min mobil stulen...
HON gjorde mig verkligen KÅT i både, kropp, själ och hjärta<3 Varför finns det så FÅ äkta tjejer?
Nu har jag två mobiler där jag sparar alla nummer + en pappersutskrift).
Anonym (33-åring) skrev 2012-05-25 23:10:48 följande:
Jag blir lite nyfiken på om "tycker om att resa" betyder "åker till nya spännande ställen minst tre gånger om året" eller "charter vart femte år, helst till samma ställe"
Tyvärr så menar de flesta "charter vart 5:e år till samma ställe"
">
det är sååå sällan man stöter på en tjej som verkligen VILL resa (och med "VILL" menar jag inte en resa där mannen har betalt för allt) utan de flesta vill hänga med Bamse vid poolen á la typen Stig Helmer resa!:/