• DanM

Ärliga nätdejtingstråden!

Ok, då är vi olika där. För mig är utseende viktigt. Inte allt, men viktigt.

• DanM
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-04-17 22:36:26 följande:
    Och DanM det är lite "trial and error" som gäller, du får chansa iväg meddelanden helt enkelt och se vad som funkar. Om du ser varje försök som om hon är den rätta och det måste bli superbra så låser det sig ju bara .... Ta en öl vetja (bara en) och lek lite .... Världen är till för att ha kul, inte göra rätt

Jepp, det är det jag gör. Fast utan ölen :)
  • DanM
    Anonym (tjej 21) skrev 2012-04-17 23:26:52 följande:

Så.......är du medlem på hp? ;)
  • DanM
    Anonym (tjej 21) skrev 2012-04-18 20:59:25 följande:
    Hehe såklart jag är! Medlem sen i söndags :P Hmm vet ej om jag "vågar" skriva ut mitt nick här ens! :P

Nja, det har du rätt i :)
  • DanM
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-04-18 22:22:17 följande:
    Ha, ha då får vi ju inte veta hur det går kan det inte logga in någon supertrevlig karl i 40+ åldern på tråden, han skulle ju hamna i värsta hetluften ....

Jasså, en 26(snart 27) åring är för ungt? :P
  • DanM
    Anonym (tjej 21) skrev 2012-04-18 22:36:02 följande:
    Haha jadu! Bra fråga! :P Tänkte nog inte till där när jag skrev :P Får skylla på tröttheten :)

Om inte annat hade det vart intressant att då ett objektivt utlåtande om min profil/bilder :)
  • DanM

Min pres. och bilder blev visst godkända av tjej 21. Så jag måste vara kass på det här med meddelande :P

• DanM

Nu har det vart såhär ett flertal gånger. Man börjar ha kontakt med nögon och efter nögra skickade meddelanden så blir det tyst. Konstigt. Kan ju inte ha med utseende att göra för då hade dom väl inte svarat till en början? Och man tycker man har ett hyffsat flyt på samtalet.

• DanM
    FredrikCA skrev 2012-04-20 00:00:30 följande:
    Eller svarar för snabbt osv. Anledningarna kan vara många och honans tankar är som en svartlåda för oss, Tror faktiskt kvantmekanik är lättare att förstå sig på :) 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.

så sant så. Om jag fick välja en superkraft skulle det vara att förstå hur kvinnor tänker :P
  • DanM
    Anonym skrev 2012-04-20 00:22:15 följande:
    "som man som kille alltid får skriva"? Jag skriver en massa första meddelanden. Tyvärr är de också väldigt ofta de sista :P

Jasså? Vart med om det några ggr, men ofta så ser man att en tjej vart inne på en profil utan att skriva. Men när man sedan skriver sp svarar de direkt. Ör väl lite som på krogen, där en tjej spanar in en men väntar på att man som kille ska ta första steget.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!