Anonym (Lina) skrev 2012-03-04 16:26:02 följande:
Åh, får man hänga här!?
Har mailat några andra fram och tillbaka.
1. Han med presbild som visar en kille med långt vått hår och bar överkropp. Tänkte först nja, (inte för att han inte ser bra ut) men till typen av bildval. Han är lite new age, vete fan alltså...gillar "agnostiker" men inte new age.
2. Han som är karriärmediasnubbe och som just avslöjat sin offentliga position. Verkar tro att det skulle framkalla direkta wow-upplevelser hos mig, men jag var svårköpt på det...väntar lite där.
3. Småbarnspappan som tyvärr inte bor i samma stad, jättesöt, vi har långa sessioner där man skrattar ihjäl sig, vi har samma humor och samma utbildning. Han kommer från samma stad som mig, visade sig att vi gått på samma dagis (men han är 3 år äldre). Han verkar dock lite långsam eller snarare varsam, kan ha haft en jobbig skilsmässa som han inte riktigt kommit över.
4. Den 9 år yngre killen som har världens mest kryptiska, men samtidigt mycket verbala presentation. Fotot säger inte mycket där...en slags extrem närbild på hans öga...jag hoppas lite att han kan matcha sitt inre med ett yttre som jag går igång på, för hans inre är djupt, lite svårt och intelligent. Som jag alltså. Och jag gillar "agnostiker" mer än kristna/muslimer/ateister. Försiktig entusiasm där.
5. Den 5 år äldre seglarsnubben som skryter lite väl mycket om sitt förflutna i olika hippa koncerner, som gick in i väggen och sedan drog till sjöss. Mycket materialistiska skrytobjekt där. Går inte igång på sånt personligen. Men han har fallit för mig och insisterar ganska mycket, kallar mig "vackraste". Dejt, kanske?
Haha, heter han nåt med sjö och hav killen som en NewAge? Han var misslyckad fotomodell på 80-talet och inte vidare trevlig. SVEN är hans IRL namn... Lite varning där!