• Anonym

Ärliga nätdejtingstråden!

Åh, vad ni har skrivit under dagen! Mycket intressant diskussion om pengar/mål i livet etc, som jag givetvis har oceaner av visdom att tillföra om, men 1) ni verkar ha gått vidare och 2) jag är lite trött efter att ha hånglat hela natten.

Det är sant! Jag, ful, misströstande, konstnärslängtande, har genom Guds försyn eller något annat, hookat upp med en kille som jag har varit intresserad av LÄNGE, men varit helt övertygad om att han inte tycker samma.

Svävar på små moln nu....

• Anonym

Min syn på nätdejting, och de jag träffat och övriga som jag blivit bekanta med. Antingen har de vissa behov eller begränsningar som gör nätet särskilt lämpligt. 

Det andra är vanligt folk som prövar ett kortare tag och sedan lämnar. Kortfattat så är det inget för vanligt folk.

• Anonym

jag har natthånglat för andra natten i rad. Det här känns så jävla bra. På ett sätt kan det nog vara bra att inte vara snygg; nog är det svårt att få nån att fastna, men de få som ändå gör det är nog faktiskt "bra killar". Jag har aldrig varit med om skitstövlar, för de går efter vackrare exemplar än jag :) Men bara för att jag skriver så visar sig väl min nyfunna vän vara precis en sån där Fast det kan jag verkligen inte tro, men det ligger väl i sakens natur att man inte gör...

• Anonym

VARNING"! Blev våldtagen av en kille på HP i somras.. Finns riktiga nötter där. 

• Anonym

Han har kommit tbx till HP. Jag skrämde bort honom ett tag men sjuk som han är så är han tillbaka så alla kan se vem han är... 

• Anonym

Det ligger sjuuukt nära Skåne.. Bromölla som tillhör Skåne ligger granne. Han pratar grötig skånska trots att han bott i sthlm länge. Hans namn börjar på K.. 

• Anonym

Jag måste haft extrem otur... Denna kille är farlig på det sättet att han ser bra ut också. Han är vältränad och välutrustad, har bra jobb och beter sig ganska normalt. 

• Anonym

Det har gått ett halvår sedan detta hände och jag har fortfarande konstanta känningar efter det som hänt. Läkarna har ännu inte kunnat hitta ngn diagnos så det kan vara psykiskt också 

• Anonym

Jag kan säga att ingenting hade kunnat förhindra det som hände. Jag tyckte jag hade största kontrollen över situationen men tydligen inte. Inget liknande har hänt mig förut 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!