Anonym (rainbow) skrev 2013-01-10 22:20:49 följande:
Hörrni, ingen som sett någon riktigt bra presentationstext på någon av dejtingsidorna? Behöver lite inspiration känner jag!
Såg en riktigt bra idag, den var rolig. Typ väldigt ironisk, helt omvänd, handlade om att hon minsann inte hade tänkt att resa nånstans för det var inge roligt, träning var onödigt, hon behövde bara kunna öppna chipspåsen i soffan, käkade äcklig mat och ville egentligen inte gå på bio för det var ju inte ett dugg inspirerande - typ.
Skrattade riktigt gott åt den, verkade vara en tjej som skulle vara härlig att prata med. Det var kanske lite väl mycket men ironi skall inte underskattas när alla presentationer är lika.
Ibland ser man presentationer som är skrivna som om någon kompis skrivit den - jag såg en som såg ut som om den var skriven av den nio-åriga dottern, på låtsas på nått sätt. Jag har även sett en skriven av hunden, den var väldigt väldigt trött på att hänga vid uteserveringar, gå till konsum flera gånger och varv efter varv runt fotbollsplanen med de tränande grabbarna....
Sedan är det väl samma tips som gällde för mig - det är viktigt att få med lite drömmar, en del om vad man tycker om att göra etc ?