Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

singel pappa83 skrev 2012-12-03 23:22:51 följande:
    Nu måste du ju skriva va du jobbar med ;) 
    Det är inget speciellt, men väljer att inte skriva ut det för att kunna bevara viss anonymitet här. Ville bara påpeka att ibland kanske man döljer saker utan att det handlar om att vilja framstå som bättre. Kanske vill man bara förflytta fokus från en del av den man är till något annat?
  • Anonym (rainbow)

Tycker också att det låter kul! 
    Känner bara en person som jag vet varit på en regelrätt blinddate och de blev visserligen inte ett par men vänner för livet. 

• Anonym (rainbow)
    Anonym (rakoärlig) skrev 2012-12-04 22:00:26 följande:
    Haha ja förlåt. Jag som glömmer bort att välja anonym ibland.

Men iaf. Rätt allmänt. Hur är läget och hur har helgen varit.....

Fuck it. Jag frågar om när nästa träff kan tänkas bli av.
    Tror precis som MrC att det är the way to go!
  • Anonym (rainbow)
    MrC skrev 2012-12-05 19:09:42 följande:

Haha, jag undrar vad min kompis har sagt om mig...för nu är min blinddate på mig som tusan och vill träffas imorgon på morgonen. Polarn hade lämnat ut mitt telenummer också.
    Har jag fått mig en stalker på halsen?
    Äh, det vet du väl inte förrän du träffat henne? 
  • Anonym (rainbow)
    MrC skrev 2012-12-05 19:58:04 följande:
    Ytligt som tusan och endast det typiska "stockholmssamtalet".
    Nu har vi bokat frukostdejt imorgon. Frukostdejt har jag aldrig varit på. Och om allt annat inte fungerat så kanske detta är grejen?
    En liten rolig parentes; jag ringde upp henne och hon frågade efter 1 min om jag var från Piteå. Då hörde jag att hennes dialekt smög sig på också...-Jo, och du är från Skellefteå hör jag.
    Hehe. Hon bor tydligen i Täby, så det är ju nära mig i Sollentuna.
    Haha! Jag är utflyttad Skelleftebo. Undrar om detta är någon jag känner?
  • Anonym (rainbow)
    MrC skrev 2012-12-05 23:30:45 följande:
    Kanske. Förnamnet börjar på A och efternamnet på H. Inga klockor ringer?
    Alltså, hur litet tror du att Skellefteå är? Det bor faktiskt typ 75 000 där!
  • Anonym (rainbow)
    MrC skrev 2012-12-09 19:59:22 följande:
    Jag tror du läste fel nu eller massuppfittade mig? Nervös var jag inte. Äh varför skulle jag vara det?
    Vi hade väl samtalsämnen för två timmar till om vi ville va? Hade jag inte haft mötet i Solna bokat så hade jag stannat med dig två timmar till. Flört
    Glöm inte brillorna nästa gång du träffar någon. Cool
    Var det konjak, whiskey, rom och äggtoddy du ville bjuda på? Med morotskaka va? Drömmer
    Massuppfittade?! Oj oj. Nytt ord. 
  • Anonym (rainbow)
    Anonym skrev 2012-12-12 08:02:57 följande:
    En dåres försvarstal? Att det är historia gör det okej att ha dejtat andra när man var tillsammans? Och så hota så när du blir påkommen, visa lite ryggrad istället. Usch för såna karlar. Ärliga nätdejtingtråden är det här.
    Vi har väl ingen aning om MrC faktiskt är Lom?! Hur som, inte vår ensak, men håller med om att diskussionen hör hemma någon annanstans. Det inte är särskilt snyggt att hålla på att hota heller...
  • Anonym (rainbow)

Alla är olika. Vet att det funkar att spela spel på många tjejer, och en gång i tiden funkade det på mig med. Blev dock så bränd att jag lovade mig själv A.L.D.R.I.G. mer, och den kille som spelar spel nu går faktiskt bort. Tycker att det är oattraktivt att vara så pass otrygg i sig själv som de som spelar spel är...

• Anonym (rainbow)

Jag har en inplanerad dejt i helgen. Men jag är norrlänning

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!