Ärliga nätdejtingstråden!
Papito skrev 2012-07-23 19:41:30 följande:
Jag skojar lite med dig. Jag tror att det är det absolut bästa man kan göra, ta sig tid innan man hoppar in i något nytt. Dels hinner man landa i Sif själv och dels skapar det bättre förutsättningar när man väl träffar någon ny.Våga vara kall Oppis!
Du har nog helt rätt, jag har en helt annan världsbild nu än jag hade för ett år sedan. Så om man ska se det positiva i det hela så har jag utvecklats långt mer och största förändringen är nog att jag accepterar mig själv mer än tidigare. Men ibland får man det testat... Jag har fortfarande en stark tendens att gå i försvars position om jag upplever något som påhopp och men jag försöker diskutera bort det innan jag slår till hårt men det verkar misslyckas. Jag får väl lära mig ignorera också men jag är inte riktigt där ännu...
Anonym (33-åring) skrev 2012-07-23 19:51:56 följande:
Klart det får (tycker jag), men det ska ju inte handla om det yrkesinriktade. Dvs du kan prata om gårdagskvällen med tjejen på ICA, men inte fråga om tröjan du provar på Jack&Jones sitter bra. Och så bör det ju vara mer än en mening Papito skrev 2012-07-23 20:33:34 följande:
Nä, jobbsnack räknas inte. Däremot om du pratar om annat med henne/honom.