• Anonym

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag hade också varit superbitter om jag upptäckte att mitt ex dejtade och raggade på folk i den här tråden medan vi fortfarande var ihop. Och ja, jag vill faktiskt bli varnad för såna som håller på så, spela roll om det är på HP eller familjeliv. Men det är jag det.

• Anonym
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-03 22:06:03 följande:
    Fullt medveten om att många "bar" killar går bort. Men för mig känns priset lite för högt just nu. 
    Jag vill att hela familjen ska kunna vara samlad vid högtider, varje år. Jag vill kunna flytta vart jag vill utan att behöva konsultera hans ex innan. Jag vill inte älska barn som mina egna för att sedan ha noll rättigheter till dem om jag går ifrån deras pappa. Lägg då till alla beslut som fattas kring barnen som indirekt påverkar mig (ekonomiskt eller i annat avseende) där jag inte får vara delaktig annat än på nåder...det känns inte riktigt som något för mig. Hade jag själv haft barn sedan en tidigare relation hade jag sett annorlunda på saken. 
    Det känns då som om det inte är människan du i första hand älskar, utan situationen. Människan kommer i andra hand?
  • Anonym
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-03 23:42:54 följande:
    Kalla det storhetsvansinne, men jag vill helst ha båda. En för mig fungerande situation med någon jag älskar. Varför skulle jag nöja mig med mindre?
    Men det innebär att kärleken till situationen är viktigare, då den får dig att välja bort kärleken till människan?
  • Anonym

Jag vet inte varför jag känner så men om Tusse85 hade varit man så hade hennes beteende och tankesätt känts väldigt väldigt obehagligt.

• Anonym

Emotionellt gränsstörda män, särskilt såna som lätt blir besatta, skrämmer mig.

• Anonym

jag har dejtat en del på nätet. får mest yngre killar bara.
    och jag har strulat till det för mig själv nu som sjutton.
    haft flera stycken på bara en vecka.
    jag känner mig som en idiot. och jag kan inte reda ut mina känslor alls nu.

• Anonym
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-06 16:00:17 följande:
    oj, har du haft flera dejter med olika personer på samma vecka? Tror inte jag skulle klara det:) Ta en sabbatsvecka och fundera...?
    ja. tyvärr har jag haft det. men en kille har jag umgåtts med innan. och det är han jag är förtjust i.
    tyvärr har jag tumlat runt i sängen oxå. inte tänkt mig för alls ju. :(
    så nu har jag trasslat in mig som fan! riktig soppa och jag hatar mig själv för det. 
  • Anonym
    singel pappa83 skrev 2013-01-07 01:19:40 följande:
    Nu förstår ja ingenting, har snackat med en tjej ( som jag hittade här på fl)  i en vecka ungefär, vi har pratat på skype,sms,wf och i tele. har oftast pratat via wf och dom senaste dagarna har vi pratat så gott som hela dagarna.... spelat  ca 10 matcher  där vi kommit upp i d maximala antalet meddelande (500st) 
    Sen ikv så hade hon pratat med sin mamma å kommit fram till att hon måste ta tag i sitt liv osv bla bla typ. så nu ska hon inte använda sin tele eller data längre...... fattar nada. allt flöt på hur bra som helsst och allt bara klickade.  å sen poff inget mer....
    Hon säger att hon kommer höra av sig när hon kan , men jag vet redan nu att hon inte kommer göra d..

Än en gång så visar d sig att så fort ja visar min mjuka goa fina sida, så försvinner intresset.....

Back to square one!  
    usch,,, trist sånt! tänk inte på det. finn nån annan.
  • Anonym
    Helpful skrev 2013-01-07 09:32:47 följande:
    Låter inte helt ärligt i mina öron...  
    (Och vilket liv det hade blivit om en kille hade gjort så - dejtat flera på en gång. Jag tycker inte det är skillnad på IRL eller nätet. Ärlighet varar längst).

Hur många killar gör inte så tror du?! Finns massor!!! I know....
  • Anonym

Både blyg och framåt går bra, det enda som inte funkar är mesig.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!