nomnomnom skrev 2012-12-25 10:03:50 följande:
Jag har en snabb fråga: när ni ska ta kp takt med nån på nätet, sätter ni er för att skriva i timmar, eller kan man slänga iväg ett kor meddelande o svara senare? Eller kolla då o då?
Skriver ett kort meddelande som fångar deras intresse ;).
Anonym (Nybörjaren) skrev 2012-12-25 00:10:41 följande:
Nu har inte jag läst hela tråden, det skulle ta mig hundra år att göra, men jag har precis reggat mig på happypancake, och jag har gjort en intressant iakttagelse. När jag var registrerad på en annan sida, dock utan framgång, förblev jag anonym där, då jag varken skrev ut mitt namn, laddade upp en ansiktsbild eller skrev någon presentation. Det gjorde i alla fall att jag vågade prata med folk.
Men på HP har jag allt det där, jag både bild och namn, så jag är inte anonym där; och det får för konsekvens att är lika sjukligt blyg där som i verkliga livet. Så att sen dess att jag reggade mig där för tre dagar sen har jag fortfarande inte skrivit till en enda människa.
Förstår vad du menar, man blir ju lite utlämnad men ett perfekt forum att börja öva sig på att inte vara blyg då, internet alltså. Sätt igång och skriv till folk nu!
Anonym (b) skrev 2012-12-25 09:37:07 följande:
Jag har inte testat den här förut, men har hört många som har sagt att den är bra och mest seriös. Jag var inte aktiv medlem från början och då kostade det 300kr i månaden, men eftersom jag väntade fick jag erbjudanden och nu tog jag ett som kostar 139kr i månaden i 3 månader...
Jag får utvärdera mer när jag varit med längre
Jag har testat Match förut och tyckt att det bara var tråkmånsar men nu väntar jag också in ett erbjudande, sen ska jag gå med igen! Tycker det är för dyrt med ordinariepriset.