Ärliga nätdejtingstråden!
Jag tror inte jag skulle vilja bli raggad på av någon med pappåse på huvudet varken på nätet eller krogen.
Jag tror inte jag skulle vilja bli raggad på av någon med pappåse på huvudet varken på nätet eller krogen.
Pröva nätdejting ett tag och hamna på HP, var ute efter en relation, men kände direkt att det var nåt annat.
Hade det varit lite rakare med tydligt budskap. ag hade dock svårt med att många gömde sig under,profiler om seriösa förhållanden, men ville nåt annat för de barnfria veckorna. Sen att det ska ta 10 mail innan det blev nåt, Pröva en gång, noga planerad tid efter att barn och övrigt skulle gå i lås, tappa sugen redan innan.
.
För många ensamstående med barn och vårdnaden är det kanske ett bra val att för få ligga, först nätet och sen träffas när det finns luckor i kalender.
Låter lite bitter, läser jag nu, men det var mer att jag själv förväntat mig något annat.
Mer sex till folket!....ler.
Att betala för nätdejting tycker jag är som att betala för sex, eller ringa sexlinjer.
En dåres försvarstal? Att det är historia gör det okej att ha dejtat andra när man var tillsammans? Och så hota så när du blir påkommen, visa lite ryggrad istället. Usch för såna karlar. Ärliga nätdejtingtråden är det här.
Haha.. undrar om talangerna i köket och vid strykbrädan uppväger talangerna i fel sovrum