Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

FredrikAndersson skrev 2012-10-26 19:54:35 följande:
    Fast ärligt talat jag är lite trött... en granne som flyttade in för typ 1.5 månad sedan, han spelar den där jävla gangnam style på repeat hela kvällen. 
    Fy fan vad jag hatar låtdjäveln nu. 
    jag hatar musik överhuvudtaget, speciellt om någon annan spelar den. jag har tur med grannar
  • modesto
    Papito skrev 2012-10-26 19:51:05 följande:
    Men det är ju så, man blir himla nyfiken på hur folk i tråden ser ut.

Bullen och (b) kommer jag att få på vår mysiga kompishelg i Jönssonland. LMFS har jag sett och du då Modesto som har kort.
    Just det, Fritte också!

Men visst är man sjukt nyfiken på er andra...lite mer på da ladies än på männen men stammisarna hade ändå varit kul att se hur de ser ut. 
    lägg ut din bild då så vi får se dig, vad har du att dölja? jag skriver t o m mitt riktiga namn på min hemsida här
  • modesto
    Anonym (b) skrev 2012-10-26 19:58:25 följande:
    Då får väl jag med erkänna... skaffade ett konto på HP för att se vad alla pratar om men jag tyckte det var rörigt och avaktiverade. Men man kan ju aktivera när man vill igen tydligen... minns inte ens om jag la upp någon bild och presentation. Hmm kanske ska gå in och kolla
    om man aktiverar igen måste man stanna en vecka, det orkar jag inte med
  • modesto
    Anonym (b) skrev 2012-10-26 20:05:43 följande:

Ja jag var inte alls imponerad heller faktiskt...

Försökte gå in men då måste jag komma ihåg mitt smeknamn där men det har jag ju glömtObestämd 
    jag förstår inte vad ni förväntar är, den är lätt att använda, kostar ingenting, jag har haft en massa dejter därifrån, det finns inga bedragare som på internationella sidor, alla som är med är äkta människor. vad är det som ska imponera er då? det är ett redskap för att träffa människor
  • modesto
    FredrikAndersson skrev 2012-10-26 19:58:46 följande:
    HP är rätt uselt i mitt tycke.
    vad är uselt? vad har ni sett bättre?
  • modesto
    FredrikAndersson skrev 2012-10-26 20:16:16 följande:
    Tycker bara det känns som det är mycket oseriöst folk där.
    oseriösa KVINNOR!!! har aldrig hört talas om sånt
  • modesto
    Papito skrev 2012-10-26 20:25:13 följande:
    Joooo, finns en hel del såna ska du veta!
    stackars ni seriösa män då
  • modesto
    Papito skrev 2012-10-26 20:23:57 följande:
    Haha, vad ful du är!!!
    Du som inte ens kommer ur garderoben här, haha!

Men hur funkar sidan? Får man upp alla eller bara de som är online? 

Modesto: jag har inga höga krav på sidorna. De ska vara gratis (vägrar betala för kärlek, haha) och med det menar jag att det ska gå att GÖRA något på sidan, inte att man registrerar sig och sen kan man inte göra något. då är det inte gratis.
    Sen ska det vara enkelt att söka och maila, that´s it. Men jag är ju ny i den här världen och har inte så mycket att jämföra med. Mellan "min" sida och HP kan jag ju se att det är fler från Göteborg på HP.

då är HP perfekt, jag fattar inte varför andra rynkar på näsan
  • modesto

man kan skicka kort privat, bara för att tillfredsställa nyfikenheten, jag har sett alla förutom dig. Jag söker inte ett förhållande, bara nyfiken

• modesto
    Anton Chigurh skrev 2012-10-26 21:22:12 följande:
    Jag har inte för vana å skjuta på random people, men jag undrar bara en sak :

Är det du som är Elena, eller vad jag egentligen undrar är, har du målat alsterna ???
    ja
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!