Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-01-29 20:32:03 följande:
    Nah - dom bara pressar ihop dom och plutar.

Skall tydligen vara sexigt - jag tror bara tjejerna glömde prata med killarna om det först ...

Och ironiskt - typ "jag är så sexig att jag kan göra det här och vara sexig ändå för jag är inte ett dugg osäker"  
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    Apollo skrev 2013-01-29 22:05:51 följande:
    Visste ni att det sitter några grymma personkännare på detta forum? Det gör mig riktigt förbannad när samhället uppenbarligen bokstavligen kastar bort dessa resurser eftersom du hänger här dygnet runt och spenderar all sin tid på att prata skit och stundtals visa upp sig i någon kroppstråd.  
    "Funderar"

Vart går gränsen, för att säga vad man tycker och tänker (plus lagt en bild på sig själv i en "hur ser du ut-tråd"), innan man blir dragen över den gränsen..?

Jag undrar ärligt, för jag kände mig aningen nästan liiiite träffad, men vill absolut inte bli sedd så, då det aldrig varit min mening    
  • Isnogood
    singel pappa83 skrev 2013-01-31 14:46:04 följande:
    Jag är för övrigt ärlig med vikt--längd hårfärg osv på alla detjing sidor å det är d INTE många tjejer som är! 
    Jag skrev: Kroppsform= Stadig
  • Isnogood
    Tusse85 skrev 2013-01-31 16:52:13 följande:
    Slå vad ni, men jag vet vad som skrivits och jag har mer information än er så ni kommer förlora. Och tycker det är synd att döma folk så snabbt för det är jag och inte han som just föreslog efter hans jobb om vi skulle ha en dejt för annars kommer det dröja 1,5 vecka till nästa gång. För vad spelar klockslaget för roll, inte hade ni skrivit likadant och nedsättande om min dejt om den skulle vara kl 17. Eller är de så att jag ska anta att alla enbart vill ligga så jag ska slå vad om pengar direkt när ni ska på dejt oxå? Är det sån pepp ni vill höra innan ni ska på en dejt?!
    Nej jag skulle inte tro de va.
    Av alla saker som kan vara svåra att slå ihop, så är även tidsmöjligheten, en av dem.

Hoppas ni får det jättebra, vilken tid det än blir, för klockslaget spelar mindre roll i sammanhanget, det är vad som passar ER som är helheten

"Svamlar"   
  • Isnogood

Ursäkta att jag lägger mig i, men kan ni inte bara komma överens om att ni INTE kommer överens i denna fråga då ni ser på saker på så olika sätt..?

Alla är ute efter den som passar dem bäst, inte den som passar någon annan bäst.
    Ni har olika krav, och olika att ge.

Men, ni är alla unika på ert eget vis     

• Isnogood
    Josun skrev 2013-02-02 17:54:33 följande:
    Känner igen detta... Man vill ha någon men man tappar sugen på att söka?

Lätt att bara försöka nöja sig med vad man har trots att det inte räcker.
    Kanske skall man försöka gå in med öppnare sinne, inte låsa sig fast för hårt i sina principer och krav, utan försöka leva livet lite mer "nu".

En tanke, en fundering.

Ha en go kväll alla trådinvånare   
  • Isnogood
    Josun skrev 2013-02-02 18:56:59 följande:
    Öppnare sinne på vilket sätt då? :) Det är en sak att gnälla om vad som fungerar och inte men en annan vad man faktiskt försöker visa upp då man söker. Det är för mig givet åtminstone.

Att visa upp sig som bitter och uppgiven är knappast något man strävar efter utan snarare en symptom på alla motgångar. Den där enda gången man kanske har tur och någonting leder vidare kan ibland kännas oändligt långt borta.

Klart man  tar sig väl inte vidare utan att vara öppensinnad men det är väl inte så att man ger upp  mer än temporärt. Men det hindrar ju inte känslorna av misslyckande.

Tro mig, jag vet hur det är att känna sig misslyckad...

Jag menade med öppet sinne, på det sättet att kanske lätta på sina krav, inte se andra lika nitiskt osv.
    -I bland så kanske vi har större krav, än vad som egentligen är realistiskt, menar absolut inte att man är mindre värd på något sätt, än vad man själv tror och hoppas. Menar mer att vi ibland bygger upp våra kravmuras så rustika och ogenträngliga att vi inte kan se vad som finns där, precis på andra sidan, hur vackert och perfekt det än skulle kunna vara.
    Vi målar upp en inre bild, om hur saker o ting skall se ut, vi har våra listor på önskemål och vad vi väljer bort.
    -Men, kanske kanske, borde vi lätta lite på dessa, ställa dörren på glänt och släppa iin vårljuset, leva lite "farligare" genom att inte ha lika många säkerhetslås.
    -Kanske är det även så, att samma ord, kan för andra tolkas på annat sätt, och vi då går miste om dem...

Man skall aldrig ge upp sina hopp och drömmar, men kanske lätta på sina krav, för att  uppnå dem.      
  • Isnogood
    Josun skrev 2013-02-02 19:34:34 följande:
    Jag förstår vad du säger men just där kan jag personligen inte se att jag har några problem. Visst är jag selektiv i vilka jag kontaktar men jag skulle inte se mig som kräsen. Det räcker att jag hittar någonting som jag kan fundera vidare på (gäller dock ej bilder). Brukar titta runt några gånger och sedan maila om jag har kommit på någonting vettigt att skriva under tiden.

Det blir ju ändå ett 10-tal jag kan kontakta en dag då jag känner att jag orkar vilket iofs inte är så ofta numera, men max brukar jag få ungefär ett svar som sedan blir till ingenting efter nästa ordväxling.

Det jag fastnar för brukar vara söta, kreativa, nördiga tjejer. Och det finns ganska många såna... Men de uppenbarligen är svåra att nå fram till
    Då kan jag bara råda dig till att fortsätta kampen o inte ge upp hoppet

De tjejer du beskriver, tror du har rätt där, de är nog inte lätta att nå fram till, för att de inte är den öppna flörtiga framåtstampande tjejen, så som många andra är.

Ställ frågor, be om svar, låt tiden gå o ge upp när du fått beskedet att de inte är intresserade.

Jag hoppas du finner vad du söker  Skål      
  • Isnogood
    Angelven skrev 2013-02-06 20:19:52 följande:
    Sant.

Sedan får jag ju hålla med Rainbow, det finns vissa kläder, eller snarare klädstil som nog skulle få mig att dra öronen åt mig direkt ...

Som om hon dyker upp till en date med fluffig pälsjacka, "pom-poms" på fötterna och en chihuahua i handväskan ...

Då är det nog första gången som jag kommer fundera på att vända på klacken. Det signalerar otroligt mycket ytlighet för mig  
    "Attans"  Drömmer
  • Isnogood
    Afrodita1979 skrev 2013-02-06 20:52:15 följande:
    Nej, det är nog ingen bra idé att lufta det här.

Jag gör som Tusse och lämnar tråden. Är faktiskt uppriktigt ledsen sedan igår efter alla anonyma påhopp och anonyma taggiga kommentarer. riktade till just mig, av mig någon märklig anledning.

Ciao!

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!