Inlägg från: Anonym (Tabula) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-11-19 23:12:39 följande:
    Varför ska du flytta då Tabben?

Tänk tvärtom, att det säkert bor folk där som blir glada över att det kommer ett barn och livar upp lite.

Är övriga bara ensamhushåll? Ett gammalt klassiskt ungkarlshotell?

Det börjar bli lite trångt för oss, vi behöver varsitt rum. Folket är mellan 54 och 80 i huset, nej förresten, finns en 42-åring ungkarl bredvid mig, men ni vet ju hur jag är, har redan kollat upp honom och det är inget för mig om nu någon skulle få några fantasier där .
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (men) skrev 2012-11-20 13:27:29 följande:

Snart?
    Ge upp nu!{#emotions_dlg.flower} 

Haha. Förlåt MrC men det är givet. Släng henne!
  • Anonym (Tabula)
    Papito skrev 2012-11-27 23:06:14 följande:
    Haha, jag vete tusan vad det innebär. Flirtade & charmade henne, hon gjorde detsamma med mig, båda föll....

Jag har hela tiden sagt att jag inte är en hunk men att jag har hyfsat lätt för att få ladies (peppar peppar ta i trä) ...men trodde inte att det skulle gå så här fort och absolut inte att jag skulle lyckas slå knut på mig själv.

Sååå korkad!!! 

Wohooo, spännande Papito! Men jag hänger ändå inte riktigt med, är det någon/några du träffat på nätet eller IRL?
  • Anonym (Tabula)

Måste fatta mig väldigt kort nu för vi lever i ett fasligt flyttkaos, huller om buller och har massor att göra. Men! Kan ju såklart inte låta bli att gå in och kolla vad som händer i mina kära trådvänners dejtingliv .

Anonym (glasberget) skrev 2012-11-27 22:44:27 följande:
    ser att det finns fler som tänker likadant

Ja här är en till
  • Anonym (Tabula)
    Papito skrev 2012-12-01 23:11:19 följande:

Ni kommer att hamna i bingen, kom ihåg var du hörde det först.
    Det kommer hon inte, för B och jag är likadana och vi kan absolut inte ligga med våra kilkompisar för de är just kompisar av en anledning = noll sexuell attraktion.  Hehe, svarar för oss båda men vi har ju stämt på så mycket annat. Har en likadan relation till en kille som jag verkligen önskar jag kunde tända på men icke.
    Jag har förresten flyttat nu och den där snälla killen hjälper mig med allt! Samtidigt håller de unga på och skickar sms och vill komma hit. För att ligga då förstås men jag vet minsann hur jag ska bli av med dem! Jag skriver bara att de måste hjälpa till och måla och sånt om de ska komma hit och sen hör jag inte av dem mer .
    Seriöst så känns det verkligen helfel att min underbara polare ska springa här och fixa och så ska någon annan få ligga liksom, icke!

Och så tänker jag på dig då Tusse: Jag dömer absolut ingen som har sex direkt, tycker det är helt upp till var och en, men! Träffar man någon på en datingsida och har sex direkt så kommer det i säkert i minst 80 % av fallen stanna där. Jag vet inte riktigt varför, men det verkar vara vanligt. Så om det är kärlek du är ute efter så ta det lugnt, håll på dig. Inte för att du ska spela fin utan för att du ska låta killen lära känna dig först så att inte allt fokus ligger på sexet. Det måste finnas mer att ta på liksom... 

• Anonym (Tabula)
    singel pappa83 skrev 2012-12-02 16:18:53 följande:
    Ni tjejer behöver ju liksom inte göra lite mycket som vi killar, räcker med att du ger han rätt blickar så löser det nog sig ska du se ;) 
    Suck. Det ÄR inte så. Vi har det precis lika jobbigt som ni med att få till det.
  • Anonym (Tabula)
    Flinxy skrev 2012-12-02 20:53:09 följande:
    Jag behöver nog inte fundera så mycket på vad jag ska skriva imorgon. För nu dök det upp ett sms från honom... så nu behöver jag ju bara svara istället ;)

IIIhhh, spännande! Vad skrev han då?
    MrC skrev 2012-12-02 18:00:18 följande:

Om ni syftar på att få ligga så är det fel. Alla får ligga om de vill, jag är ett bevis på detta.
    Problemet för mig är att jag bara får ligga med de som bara vill ligga, jag vill mera.
    Men, vafan. Vill de bara ligga så säg det då för fan så jag slipper blanda in känslor! haha

Haha, "jag är ett bevis på detta". Jo, de flesta får nog ligga om de verkligen går in för det. Men precis som du vill jag också ha mer! Jag tror jag vet vad jag gör för fel dock, jag dras, fortfarande nog och väldigt omoget av mig, till fel killar. Ickeseriösa sådana. Sen är jag ju inte helt hopplös, låter ju inte någon trampa på mig eller utnyttja mig med det går ju åt en jäkla massa energi till att ändå hoppas och sen hålla på och säga nej och så knappt kunna stå emot och bla bla. Men det GÅR ju inte att hålla på att titta åt fel håll längre, åren går... Det är inte utan att jag känner mig lite som prinsessan på glasberget såhär när jag numera bor högst upp i en fastighet .

Träffade för övrigt på min ungkarlsgranne i dag för första gången och fick inga bra vibbar alls, han började genast att högljutt prata skit om dem som bor under. Huu. Där har ni ett tips killar om ni vill göra er intressanta: Klaga ALDRIG, snacka inte skit om någon och visa inga som helst aggressiva tendenser under de åtminstone första gångerna ni dejtar .
  • Anonym (Tabula)
    Haesito skrev 2012-12-03 03:30:29 följande:
    Fast jag tycker det är lite intressant med alla tips till killar om vad de ska och inte ska göra, det finns bara en sak ALLA ska göra- vara sig själva. Att liksom övertala någon att bete sig på ett sätt som inte är naturligt för dem är nog inte hållbart. Det är bara en falsk fasad iallafall. Sen kan jag säga att personligen kan jag vara en riktig gnällkärrig, dessutom blir jag tokig på personer som antingen kör i 70 på 90 väg eller ligger i röven när man kör i laglig hastighet. Så jag är absolut en sådan som gnäller om det inte passar (annars hade jag väl förmodligen inte skrivit det här svaret heller). Skulle aldrig falla mig in att låtsas vara något annat, sen innebär det inte att man gnäller för gnällandets skull. Det bästa är att få ut skiten istället för att knyta näven och bara samla på sig. Jag tror ingen människa är oberörd av allt, alla reagerar på olika saker och känner både ilska, vrede, irritation, glädje, lycka, eufori under vissa omständigheter. Varför ska man dela med sig av sin glädje men innesluta alla andra känslor. Vi har fått en käft för att den ska användas

Jovisst. Men inte innan man känner varandra. Vet inte hur många gånger jag förlorat potentiella pojkvänner bara för att jag envisats med att vara "mig själv" för tidigt. Är man neggo, aggro, gapig så får man dämpa sig tills den andra känner en tillräckligt bra för att se att de goda sidorna väger över och det är värt att testa. Det är min erfarenhet i alla fall.  

• Anonym (Tabula)
    Tusse85 skrev 2012-12-04 19:34:32 följande:
    Har varit medlem på e-kontakt och mp oxå och betalat men avslutat dem båda för tyckte inte det var värt pengarna! Är ju på hp dom flesta är ändå och dom är lika seriösa där som på andra sidor...

Igår träffade jag min dejt (eller kk) igen. Var 4:e gången vi sågs och vi tillbringade dagen på Ikea och massa andra butiker och sen på kvällen var vi hemma hos honom och hade massa snuskigt sex men även myste i soffan till film. Efter det sov jag över....
    Så ja, jag hoppas vi är lite mer än kk iaf :) att vi skulle åka till Ikea tillsammans var hans idé... Eller ja jag skrev att jag nog skulle dit och då frågade han om han fick följa med och sen alla affärer efter var hans idé :) dock gick vi inte och höll handen eller gosade på dagen så de kan ju iofs tala emot dejt... Fast har dejtat personer längre tid där vi inte gjorde nåt offentligt....

Hehe, du kan nog slappna av... En kille som frivilligt föjer med till Ikea är nog rätt så nere i en .
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (Sugen) skrev 2012-12-05 21:39:25 följande:
    Jag börjar bli knäpp, ska det vara så jäkla svårt att hitta kärlek? Ska det vara så svårt att tycka om mig?
    Varför har jag så jäkla svårt att inte ha för höga krav?
    Jag känner mig så jäkla ensam ibland och vill inget hellre än att någon ska se mig. Och jag lovar, jag är INTE den som sätter mig i ett hörn och är tyst. Jag syns och hörs...fast det kanske är ruggigt oattraktivt.

Någon dag vänder det väl...antar jag

Usch, jag känner precis som du. Idag tänkte jag på att det var 20 år sedan jag kände mig riktigt tryggt älskad och omtyckt. Helt sinnesjukt, jag har ju issues helt klart. Alla omöjliga människor, de man trodde skulle vara singlar för evigt, har hittat någon men för mig verkar det vara kört. Ett öde som singel står skrivet i stjärnorna och jag avskyr det! Varför ska inte jag ha möjligheten att få dela mitt liv med någon och få ge och ta, lära och kompromissa och dela? Fan!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!