• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Jen) skrev 2013-03-29 23:02:12 följande:
    Ja någon vettig skulle sitta fint

Och är faktiskt en bra tjej... snäll, omtänksam och generös. Och ser rätt bra ut.

Har redan sagt vårt Mr Vettig finns, haha
  • Papito
    Anonym (Jen) skrev 2013-03-30 12:55:17 följande:

Åh.. vart då?? Vart då? :-P
    Precis här!

• Papito
    Anonym (Jen) skrev 2013-03-30 13:23:08 följande:
    Åh!
    Bara du flyttar upp till de djupa värmlandsskogarna då!
    Oj...Värmland...haha, nääää, du får allt flytta hit
  • Papito
    Anonym (Jen) skrev 2013-03-30 15:24:44 följande:
    ALDRIG

Då är det kört för oss då

Haha....blev en kort romans..väldigt kort
  • Papito
    Post partum skrev 2013-04-02 23:44:11 följande:
    Hehe, alla har vi  väl våra uttryck som vi har svårt för. jag får liksom utslag av de som säger att de ska "doppa". Mysa kan vara helt ok men beror på vem det kommer ifrån. är det en ytterst omysig person så hoppar man ju inte av gjädje direkt Tungan ute
    Lite dopp i grytan är väl jätte myyyyysigt!

Haha, jag har faktiskt aldrig brytt mig om ordet mys....tills häromdagen då jag bara fick nog. Alla med någon form av mys i pressen såg dessutom tantiga ut..så jag börjar ta avstånd från ordet i det sammanhanget.

Däremot gillar jag ordet skarpt när det gäller Fredagsmys med barnen, såååå himla bra! Det är ordets rätta hemmiljö!
  • Papito
    Anonym (Tabula) skrev 2013-04-02 21:44:09 följande:

Mys som ord överhuvudtaget går fetbort hos mig, jag har t.o.m varnat för det på min presentation. Som jag f.ö har plockat bort nu eftersom jag har träffat någon IRL. Det lär inte bli något seriöst mellan oss eftersom åldersskillnaden är för stor mellan oss men vi ska ses i morgon och det ska bli underbart!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. Jag har lätt att attrahera yngre har jag märkt, medan de äldre sällan faller för mig. Förstår inte vad det beror på hos mig men nåt fel är det. Antagligen utstrålar jag noll intresse för de äldre, och sen är det ju ett faktum att de som ÄR äldre och attraktiva oftast är upptagna. Trist att jag drog en nitlott här i livet, antingen kan jag stanna själv resten av det eller så får jag roa mig med de yngre så länge de vill ha mig och där har jag bestämt mig för att njuta så länge det går. Hellre det än att stanna på mitt glasberg till ingen nytta. Då har jag i alla fall levt lite och känt något anant än bitterhet även om jag inser att den som i slutändan kommer att få hjärtat krossat antagligen är jag. 
    + och - då Tabben.

Blir glad för din skull att du träffat någon, grattis och hoppas det ger en liten boost.
    Blir mindre glad över din reflektion, känns löjligt att sitta här och säga att du har fel (även om jag både tror och hoppas det), jag känner dig ju inte ens. Jag är en obotlig optimist som tänker att det förr eller senare dyker upp någon man klaffar med, därmed inte sagt att man inte får jobba lite på det.

Jag tycker att du gör rätt, pausa lite och bara go with the flow, njut av det hela ett tag (bara han inte är sjukt ung), det måste du få unna dig.
  • Papito
    pyjamastrollet skrev 2013-04-02 21:14:43 följande:
    Ströhänger på HP. Har världens bästa nickname tillsammans med världens bästa presentation (enligt mig själv).
    Får napp men endast från folk som tror sig kunna omvända mig från den jag är till nån slags närhetstörstande kelgris vilket inte går hem hos mig. :)
    Tror inte att jag kommer finna min drömkarl nätet om jag ens kommer finna honom alls.
    Stör mig på nick som innehåller mys. Varför liksom?!
    Haha...nu blev man inte alls nyfiken på ditt nick och din presentation!!!

Ok, vem är du då? Syftar till ditt inlägg nu...gissar att du inte vill ha en relation med för mycket närhet, att du vill ha lite distans?
    Kan bli lite förvånad över såna som ska omvända..hur ofta har det funkat i världshistorien? Man gör sig själv en otjänst om man tror att man ska lyckas med det, ser man att personen är helt olik det man själv söker ska man nog bita ihop och gå vidare, hur attraherad man än är Glad

Samma som hos Tabben, oavsett vad du söker är det tråkigt att du bär på känslan av att det är kört, jag hoppas inte det, jag vill tro att det förr eller senare dyker upp någon som är bra för dig, kanske inte perfekt men riktigt bra så att du slipper kompromissa med dina grundvärderingar iaf.
  • Papito

Käka inte upp honom nu Tabben...fan...önskar jag hade numret till hans mamma....Tabben kommer att sluka honom med hull och hår och spotta ut klädresterna som fastnat mellan tänderna.

Stackars grabb...undrar om han hann nog inte reagera...

SkrattandeSkrattandeSkrattandeFlörtFlörtFlört

Skål

• Papito
    Anonym (mia) skrev 2013-04-03 22:13:44 följande:
    Nu har jag ändat min status på fejjan, i förhållande. Så då e det officiellt att jag numera är icke singel

ville bara dela me mig av min glädje

Grattis!
  • Papito

Fasen, inga uppdateringar från Tabulas dejt, det verkar inte bättre än att jag hade rätt. Hon slet den stackars lilla parveln i stycken

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!